_Bölüm3_

78 10 4
                                    

Gerçek insan derisi! Elimde gercek bir insanın dersisini tutuyordum...

Tamam derin nefes al, ver, al, ver... Sakinim...

Tam sakinleştim derken arkamdan ince, tiz bir ses duydum:

-Ah tatlım, buldun demek, en sonunda biri bulacaktı. Ama sen bilemiyorum, güzelsin yemek yerine gardrobumda bulunabilirsin. Ah dur şimdi hatırladım.İkiside aynı şey!Ah canım benim korktun mu ? Benden korkmana gerek yok. Asıl sen büyük patrondan kork çünkü seni ona götürüyorum.

Kalplerim daha hızlı atmaya başlamıştı. Dur bi dakika kalbim!Süper şimdi de odaklanma sorunu başladı!Hayatım tehlikede ve ben hala yaptığım imla hatasını düşünüyorum!

Tamam garibiz dedikte yarı tanrı olacak kadar değil herhalde!

Şimdi şuradan uçan domuz geçse hiç şaşırmam!

Odaklan, odaklan. Karşında garip bir yaratık var. Odaklan ve bir plan yap. Planı buldum! Ters psikoloji herkeste işe yarar.Yani umarım.

Gariptir ki ben bunların hepsini düşünürken sanki hiç zaman geçmemişti. Koca göz(artık ismi bu) hala benimle konusuyordu. Ben de planımı devreye soktum.

-Tamam o zaman götür beni patronundan korkuyorum!Ayrıca...

Etraf kararmaya başlamıştı. Şimdi bir dejavunun sırası değil!

Ama her zamankinden degildi. Karanlıkta sadece bir kelime belirtmişti; slitheen... Tabi ya, dur bu onların tür ismi değil! Bu bir soyadı! Bunlar bi aile şirketi! Asetik asit ile yok edilirler! Hepsi ard arda geliyordu. Tamam da neden buraya gelsinler ki sadece "Doctor"un arkadaşlarını ya da önemli kişileri kaçırmıyorlar mıydı? Neden buradalar? Daha doğrusu kimin için burdalar?

Bu sonuncusunu sesli söylemiş olacağım ki bana "Hâlâ anlamadın mı? Sen! Seni almalıyız ki onu şöyle güzel hatıralarla titretelim! Umalım da kalp krizi geçirmesin!"

Benim kalakaldığımı görünce "Peki o öyleyse yola çıkalım" dedi ve yürümeye başladı. Bense hala öylece duruyordum. Sonradan arkasını döndü ve "Eğer gelmek istemiyorsan işini burada halledip patrona sadece gerekli kısmı götürebilirim. "Sadece tek soru ben sizin için çok küçük bir kalıbım. Beni nasıl kullanacaksınız ki?" "Tatlım sen beni hiç dinlemiyorsun! Biz yükseltildik"...

Evet işler karışıyor sonda ne demek istediğimi anladınız sanırım ...

The Girl Who Forgot Her NameHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin