Ahoj vítám vás u nové části. Ano, ano zas pozdě ale já za to nemůžu😁. Zase škola ale dnes jsem pomáhala kámošce stahovat mc a tak😜. To je asi vše a čau🙌
Pohled Honzíka
Ze spánku jsem chmatál kolem sebe a snažil jsem se nahmatat Eli ale marně. Otevřu oči a podívám se po pokoji. Sedí na kraji s mobilem v ruce a slzama v očích. To ne ať nebrečí! "Eli!"řekl jsem a pevně jsem ji objal. "kdy jsi se probudil"popotáhla. "to neřeš co se stalo proč brečíš?"pustil jsem ji z objetí a koukl jsem jí to očí. "ona...Kačka"možná by pokračovala ale já jí přerušil. "co?! Co ti napsala? Dej mi to prosím"vykřikl jsem. "to neřeš to je v pohodě"mávla rukou a utřela si slzy. "ne já to budu řešit"zamračil jsem se. "proč?"zvedla ke mě hlavu. "jsi pro mě ten nejduležitější člověk a chci se zajímat"zase jsem ji silně objal a hladil jsem ji po zádech. "to ty pro mě taky"zašeptala a podala mi mobil. Vzal jsem mobil a začal jsem si číst v objetí jsem jí stále měl a přitom jsem si četl zprávu od Kačky. Stálo tam "čau Eli😩promiň úplně za všechno ale ten den jak jsem jela k tobě mě vzal Jirka ti asi víš no a...my jsme se spolu vyspali😵. Nevadí to ani jednomu z nás ale byla jsem taková jen kvůli jedné věci😞. Já jsem těhotná a až ten den ráno jsem to zjistila😢. Promiň mi úplně vše prosím😖. Jestli se rozhodneš pro odpuštěbí tak napiš😞. Tam zatim pá😥"přečetl jsem nahlas. "aaa"vydal jsem ze sebe pazvuk. "mám jí odpustit nebo ne?"koukla se zdrceným oblečejem na mě. "víš co? Napíšem jí ať vezme Jirku a ty vezmeš mě a půjdeme si to někam vysvětlit jo?"usmál jsem se. "dobře"taky se usmála a pevně mě objala. "chceš abych to napsal"pohladil jsem jí po vlasech. "jestli ti to neva"zase si utřela slzy. "ne neva"usmál jsem se a vzal jsem mobil. Napsal jsem "ahoj Kačko😐nemůžu ti takhle z vteřiny na vteřinu odpustit😞 ale dám ti s Honzou druhou šanci😉. Zítra v Pardubickém parku a nějak si to i s klukama vyříkáme😊. Snad příjdete a gratuluju k dítěti😉. Ahoj zatim😉". Podal jsem ji zpět mobil a ona začla číst. "děkuju to je super"usmála se a mobil odložila. Neodpověděl jsem jen jsem se na náznak usmál. Seděli jsme mlčky na posteli a koukali do blba. Připadalo mi to ticho jako trapné ticho nevim proč ale jo. "proč mi tohle ticho připadá jako trapné ticho"promluvila Eli. "mi snaď čteš myšlenky ne?"zasmál jsem se. "ale proč když nemáme se před sebou cítit trapně ne?"usmála se. "taky nevim ale to už nemůžeme dopustit"usmál jsem se a začal jsem ji lechtat. "né...Honzíček...je...největší...
miláček...Elinky"smála se. "ne, ne a ne to už neplatí musíš mi splnit přání"trucoval jsem. "no tak...jaký"smála se a to dost nahlas. "dej mi pusu na pusu"sedl jsem si. Rychle mi dala pusu a pak dělala jakoby nic. Škadlivě jsem se na ní koukl a zase jsem ji začal lechtat. "Honzo lechtej ji často pak budeš dostávat odměny"říkal jsem si pro sebe a nad tou představou jsem se musel usmát. "co...chceš...teď"zase se smála na celý pokoj. "přání co před tím...ale tři"vystavil jsem si podmínky a našpuli jsem rty. Třikrát mě políbila a pak si zase lehla do postele. "vidiš jaká jsi šikovná"usmál jsem se. "to je jenom z hladu"zkřížila ruce na prsou. "takže ty máš hlad a proto mi tady jíš rty jo?"zasmál jsem se. "jo tak nějak to je"taly se zasmála. "tak jdeme pro jídlo rád bych aby jsi mi je nesnědla rty nedorůstají ne?"začal jsem se smát. "ne Honzo ne"smála se taky. "jo takže pizza čeká"ukázal jsem na dveře. "neměli jsme ji včera?"přimhouřila oči. "no a?"roztáhl jsem ruce. "nic"přišla ke mě a objala mě. "já nečekal objetí ale nevadí mi to"přitiskl jsem si jí k sobě.Já vim jsem strašná. Díl je krátký vychází pozdě ale já prostě nemůžu. Před span8m v posteli píšu a nezvládám to jako o prázdninách😞. Nevim jestli si mám dát přestávku ale pravdě podobně asi jo😉. Kdyžtak dám vědět. To je asi vše a čáu příště pp:*🙌
ČTEŠ
Náhodná skupina(FF of MenT, Jirka Král)
FanficTenhle příběh mě napadl fakt random. Já vim mám těch příběhů fakt moc ale tenhle už bude poslední snad. A taky tenhle bude i o Jirkovi takže to je jiný. Doufám že bude líbit. Jinak zase příběh je smyšlený, nikdy se nestal a mě asi nestane teda mysli...