Toamna aduce o melancolie profunda,cu un miros a carti vechi,ponosite cu un aer usor racoros.Mirosul parfumului sau imbibat in sacoul meu,mainile tremurande de la frig,mirosul cafelei invelita in mirosul de tutun puternic,imbina starile diminetii in dorinta arzatoare ca acest anotimp sa nu se mai termine vreodata.
Ziua frumoasa de doisprezece octombrie , imi zdruncinase cursul evenimentelor din ziua precendenta.Amalganul de fiori cumprizandu-mi trupul meschin,privirea ucigatoare curgandu-mi prin vene.Postura inalta,sumbra,lipsita de vreo emotie din ochii de un caprui intens ma faceau sa inghet,nesimtindu-mi corpul.Respiratia inctinea treptat treptat,inima accelerandu-si in fiecare secunda bataile.Si-a axat imediat privirea in jos vazand ca-l urmaream neincetat.Cautam in privirea lui farama urma de alinare,de gingasie.de negasit.Latura lui iti inchipuia un barbat in toata firea,avand mereu un aer superior,umorul sau batjocoritor,inaltimea considerabila,parul lunguiet,de un negru lucios,ondulat,frumoasele gropitele infatisandu-le in toata splenadoare atunci cand radea,ochii ciocolatii cu reflexii de verde,monotonie,ma faceau sa cred ca era un personaj fictiv,dar era real.Desi cu toate astea avea latura ce doar eu o stiam.Latura aceea unde petrecand nopti in sir,vorbind despre lucruri cat se poate de importante si aprofunzand tot mai mult m-a facut sa ma indragostesc de el,de fiecare parte ascunsa din interiorul trupului sau,din cele mai intunecate colturi ale mintii sale.Ii cunosteam fiecare coltisor,nu puteam sa-l las pentru nimeni altcineva.Voiam sa ma daruiesc lui.El putea sa aiba,sa ma aiba toata.Si eu el voiam in disparare.Imi prinse mana disperat parca soptind.
'Ma iubesti?'
'Mai mult ca niciodata.'
-Impreuna pentru totdeauna si inca o zi?'
'-Impreuna pentru totdeauna si inca o zi.'