Ben Eylül Deniz 19 yasındayım,tatlı mı tatlı teyzemle Datça'da yasıyoruz.Küçük bir kitapçıda çalışıyorum,orda kitap ve Datça süsleri falan satıyoruz.Kitaplara aşık bir insanım ve tabikide kitaplara aşık olma sebebim kitaplardaki aşk.Onu bir gün bulacağıma hep inanıyorum.
Haa bu arada tatlı mı tatlı iki arkadaşımdan da bahsetmem gerek Hayal ve Kerem onlarla arkadaş olduğum için çok mutluyum birlikte cok eğleniyoruz.Aahh kimi kandırıyorum ki ne mutlusu ya,aslında dışarıda gören herkez beni "Mutlu" sanabilir ama ne derler herşey göründüğü gibi değildir.Gerçekten çok tatlı bir teyzem var.Benim için herzaman elinden geleni yaptı onun yanında Kerem ile Hayal da elinden geleni yaptılar sırf bana annemi hatırlatmasınlar diye.Babam ben küçükken hayatını kaybetmiş,annem genç tabi aşık olunca beni bırakıp hayatina devam etmiş.Ama teyzem beni büyüttü aslında onu teyze gibi değilde hep arkadaş gibi gördüm,bana hep yardım etti,istediğim herşeyi aldı,beni kendi kızıymışım gibi büyüttü.
Hayal ile Kerem de küçüklük arkadaşım hep birlikte büyüdük,birlikte güldük,birlikte ağladık.Hep yanımda oldular onların öz kardeşi gibiydim.Gelelim hesas konuya evet kitapları cok severim onlarla yasıyorum,zaten edebiyat okuyorum ama asıl sorun kitaplardaki bahsedilen aşk,hangi aşk okadar büyük olabilirki yani,kendi çocuğundan,annenden,babandan,hayatından vazgeçebilecek kadar.Inanmıyorum gerçekten hiç ama hiç inanmıyorum her kitapta okusam da,gerçek hayata görsemde inanmıyorum.Eğer öyle bir şey varsa yaşamak istemiyorum,çünkü ben aşk denen o duyguya karşı sadece nefret besliyorum.
................................................................
SELAM ARKADASLAR.SIZE YENI BIR HIKAYE SUNUYORUZ UMARIZ BEGENIRSINIZ CUNKU BIZ EMEK VERDIK.BILIYORUZ HALA YOLUN BASINDAYIZ AMA GELECEK BOLUMLERI BEGENICEGINIZI UMUYORUZ...LUTFEN OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI ESIRGEMELEYIN....
YAZARLAR DIYEMIYECEK KADAR ACEMI AMA YAZMAYI SEVEN IKI ARKADAS
ALEYNA/ELIF
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Içimdeki Duman
Romance"Cünkü sevmek yarıda kalmış bir kitaba devam etmek kadar kolay iş değildi"demiş şair.Evet öyle ama bazıları için sevmek herşeye değer bir duygu,yani sevgi için arkanda herşeyi bırakabilecek kadar kutsal bir duygu. Ama bazı insanlar bunu yanlış anlay...