Het was ondertussen al laat en ik besloot om even te gaan joggen. Achter mijn appartement ligt een bos waar ik elke dag in ga lopen. Het is niet zo een bekende plaats dus meestal ben ik er alleen. Ik liep naar buiten en trok de deur achter me dicht. Ik was enorm moe dus besloot ik het bij 2 rondjes te houden. Vooraan was het meer een open plek en ongeveer op de helft werd het bos steeds dichter. Ik liep over een paadje waarvan ik dacht dat ik het alleen kende toen er opeens een man me vastgreep en een hand op mijn mond legde. "Geen woord," zei de vreemdeling. Ik was helemaal verstijfd van de angst dus ik kon toch niets uitbrengen. De man nam me mee naar de boshut en bond me achteraan de hut vast met touwen. Mijn handen en benen werden uit elkaar getrokken tot het niet meer kon en op mijn mond plakte hij bijna een volledige rol Ducktape. De man ging daarna binnen in de boshut en kwam terug naar buiten met een schaar. Hij begon eerst met mijn T-shirt in twee te knippen en daarna mijn legging tot ik alleen nog in mijn sportbeha en mijn onderbroek stond. Hij stapte naar achteren en bewonderde zijn werk toen er een koude windvlaag kwam. Mijn tepels werden stijf door de plotselinge kou en de man begon spottend te lachen. "Je hebt er al zin in zo te zien" zei hij treiterend. Maar ik kan er niets tegen inbrengen.
De man kwam dichter en begon over mijn borsten te wrijven terwijl hij goedkeurend knikte. Plots scheurde hij de stof kapot en trok mijn string ook aan flarden. Daar stond ik dan, helemaal naakt aan een huisje geknoopt terwijl er ieder moment iemand kon voorbijlopen. De man begon mijn borsten te likken en er zachtjes op te bijten. Ik kon het niet laten en er vloog een kreun uit mijn mond, wat de man weer deed lachen. "Wat gaat dat altijd zo gemakkelijk." Hij gleed met zijn hand naar beneden en uit reflex wou ik mijn benen bij elkaar doen maar door de touwen ging dat niet. Hij masseerde mijn clit en het werd al aardig nat daar beneden. Langzaam schuivde hij een vinger naarbinnen wat mij liet huiveren. Zijn vinger werden al vlug twee, drie en uiteindelijk zijn hele vuist. Het ging er niet langzaam maar ruig aan toe wat ik op zich niet zo erg vond. Ik was helemaal in trance en aan het genieten toen ik besefte dat ik me buiten bevond met een wild vreemde. Well... the harm is done, I might as well enjoy.
De man deed zijn riem los en zijn broek zakte tot op zijn hielen. Wat ik toen zag was onvoorstelbaar. Zo groot en dik had ik nog nooit gehad. Hij zetten zijn lùl aan mijn ingang en fluisterde in mijn oor. "Klaar ?" En nog voor ik iets van geluid kon maken stootte hij in me. Het genot was zo overwelmend en ik schreeuwde het uit. Hij nam me hard. Ik beukte met iedere stoot tegen de muur achter me aan waardoor het nog ruwer aanvoelde. Maar ik hield ervan. Het feit dat we ieder moment ontdekt konden worden en dat ik werd geneukt door een man die ik 1 uur geleden nog nooit had gezien maakte me nog natter dan ervoor.
Ik kwam klaar met gesmoord geroep en luide kreunen en ook de man loste zijn lading diep in me. Hij liet zijn lùl nog even zitten tot die slap is geworden en deed dan zijn broek weer aan terwijl hij soms mijn borsten betaste. Hij sneed de touwen los van de hut maar rond mijn handen en benen zat nogsteeds touw. Hij trok hard en ik begon achter hem aan te lopen. Ik was te moe en besefte amper wat er gebeurde. Hij trok me mee naar het begin van het bos richting de open plek. Vijf meter voor de bosrand zocht hij twee bomen die ver genoeg naast elkaar stonden. Hij bond mijn ene been aan de eerste boom en hees het omhoog. Daarna ook mijn andere been tot ik op ongeveer 1 meter hoogte in split hong. Hij bond mijn armen aan twee bomen in de buurt tot ik horizontaal over de grond hing. Hij nam een viltstift uit zijn jaszak en tekende twee pijlen op mijn benen naar mijn kùt en ook een op mijn buik. Dan vouwde hij een blad papier uit zijn zak en schreef er op 'Gratis en voor niets te neuken' en hong het het op een van de bomen waar mijn been aanhong. De man nam zijn mobiel en zei toen "Deze prachtige foto gaat op het internet, ik zet het adres er ook bij zodat je deze avond niet alleen zult zijn. Wie weet wie wat voor slechte mannen kom je 's avonds wel niet tegen in een bos. Je weet maar nooit." Voor hij vertrok plaatste hij ook 4 camera's aan bomen dicht in de buurt. "Morgen deze tijd kom ik de camera's terug ophalen, tot dan." En met die woorden verdween de wildvreemde man in de nacht. Enkele minuten later hoorde ik de eerste auto al op de parkeerplaats rijden. Dit ging nog een lange nacht worden...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Comment voor een part 2 en requests zijn ook altijd welkom ;)
JE LEEST
DIRTY STORIES
RandomDe titel zegt het al. Dit zijn dirty one shots over allerlei onderwerpen. If you have a request, let me know !