De Cinema

4K 14 0
                                    

Het was mijn verjaardag en ik maakte me klaar om een avondje uit te gaan. Mijn beste vriendin had een nieuwe soort club gevonden een eindje buiten de stad en ze had gezegd dat ik het fantastisch zou vinden. Ik koos een zwart kanten setje lingerie uit, je weet maar nooit wat er allemaal kan gebeuren, en een nauwsluitend, kort rood kleedje met een diepe decollete. Ik deed nog wat make-up op en stijlde mijn haar. Het was ondertussen al 10 uur toen mijn vriendin binnenkwam. 

'Ben je er klaar voor, meid?' vroeg ze enthousiast. 'Ik denk het wel... Mag ik nu eindlijk weten waar we naartoe gaan?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Nope. Oh en euh, doe deze blinddoek maar aan!' zei ze met een grijns. Ik deed wat ze vroeg en ging in de auto zitten. Na een kwartiertje kwamen aan op onze bestemming. 'Je blinddoek nog niet afdoen, schat.' zei mijn vriendin verleidelijk en ik hoorde hoe ze uitstapte en naar mijn kant kwam. Ze begeleide me naar de ingang en zei toen, 'Doe je kleren maar uit, sletje van me' En ik draaide geschrokken mijn hoofd. 'Komaan, ik weet dat je het wil.' Ze had best wel gelijk, ik wou dit wel doen. Bovendien mijn hoofd was toch deels bedekt dus niemand ging me herkennen. Ik begon langzaam mijn schoenen uit te doen en daarna ook mijn jurk. 'Wacht nog maar met dat ondergoed, niet te vlug.' fluisterde mijn vriendin verleidelijk in mijn oor. 

Ik hoorde hoe er een deur openging en voelde dat ik vooruit moest stappen. Opeens hoorde ik van overal gefluit komen en ik probeerde te achterhalen waar ik was. Ik hoorde kreunen en zuchten van porno. Misschien zijn we wel in zo een DVD winkel voor volwassenen. Het stikt hier waarschijnlijk van de geile mannen en dat maakte mijn kutje enorm nat. We liepen een tijdje rond tot mijn blinddoek werd afgedaan. Ik hoopte dat ik de mannen zou zien die daarnet hadden gefloten maar ik stond nu gewoon met mijn beste vriendin in een hokje. Er was een tv waar mijn soort favoriete porno op werd afgespeeld, forced sex with old men. Ik werd hier zo nat van ! 'Ik kan al zien dat je het naar je zin hebt, heel je string is doorweekt' lachte mijn vriendin terwijl ze mijn string omhoog trok. 'Jij blijft hier terwijl ik mezelf lekker ga laten verwennen, niet verschieten als er straks een cadeautje komt uit een van deze gaten.' zei ze met een knipoog en toen ging ze de deur uit en was ze weg.

Ik keek naar de gaten in de muur en begreep niet waar ze voor konden dienen. Op de tv waren ze nogsteeds lekker aan het gaan en ik besloot me daarop te focussen. Ik deed mijn bh uit en begon mezelf te vingeren. Plots zag ik een oog door 1 van de gaten in de muur. Ik schrok me verrot ! Toen hoorde ik een kreun en er kwam een dikke lùl door het gat. Dit bedoelde ze dus met cadeautjes. Ik nam de lùl in mijn hand en begon voorzichtig te wrijven. 'Fuck' hoorde ik vanachter de muur waardoor ik moest lachen. Mannen zijn toch zo simpel. Ik gaf een likje aan de man zijn eikel en ik voelde zijn lùl al kloppen. Toen besloot ik hem maar gewoon te pijpen voordat hij klaarkwam in mijn hand. Ik was druk bezig toen ik opeens iets voelde langs de andere kant. Ik keek achter me en vond daar nog een piet. Jezus, dit is zo geil. Ondertussen was de porno op het scherm ook nogsteeds bezig en ik werd zo nat dat ik mezelf gewoon moest aanraken. De man ene man die nog niet was klaargekomen vond dat blijkbaar niet zo fijn dat ik zomaar stopte en binnen de kortste keren stond hij naast me in het hokje. 'Jij vuile hoer, mij eerst beginnen pijpen en dan zomaar stoppen, hè. Wie denk je wel niet dat je bent, slet. Pijp me, nu meteen!' Riep hij naar me en ik werd er alleen maar natter door. Hij nam me bij mijn haar en neukte mijn gezicht. Toen zwaaide de deur plots open en daar stond mijn vriendin, alleen nog een string had ze aan. Ze nam me vast en zei tegen de man dat hij maar iemand anders moest gaan zoeken. 

We liepen hand in hand in alleen maar een string door een aantal gangen toen ze me door een deur waar 'cinema' opstond stuurde. 'Ga daar maar naar binnen en kijk maar een filmpje, dat heb je verdient' zei ze met een duivels lachje. Ik ging naar binnen en zag alleen een bed staan, het was er enorm donker. De kamer leek op een soort kerker en er hingen vanalle soorten touwen en zweepjes aan de muur. Wat een rare versiering voor een cinema zaal is dit, dacht ik bij mezelf. Plots zag ik een supergroot raam met daarachter allemaal stoelen, bijna alle stoelen waren bezet. Ik denk dat ik in de verkeerde kamer zit en ik liep terug naar de deur om naar de zaal hiernaast te gaan. Toen ik de deur probeerde open te doen lukte het niet. Ik besloot dan maar gewoon op het bed te zitten en te wachten, misschien gaat de deur weer open na de film. 

Ik hoorde hoe de deur openging en plots stonden er 5 mannen voor me. Allemaal hadden ze een zwarte broek en T-shirt aan. Twee van de mannen waren ongeveer 20 jaar, 1 van 30 en de andere twee waren rond de 50. Wat gaat er in hemelsnaam gebeuren?

'Zo zo zo, is dit ons hoertje voor vandaag?' vroeg 1 van de mannen. 'Wat een lekker ding, fieuw.' 1 van de oudste mannen kwam naar me toe en zei 'Kom vuile slet, op je knieën.' Ik deed wat hij vroeg en knielde voor hem neer. Ik deed zijn broeksriem open en trok zijn broek op de grond. Zijn lùl sprong vrij en ik begon hem gulzig te pijpen. Hij nam een handvol haar en drukt mijn gezicht dieper over zijn piet tot ik niet meer kon ademen. Ondertussen was er een andere man onder mij komen liggen en waren er 2 anderen aan mijn tieten bezig. De man onder me begon langzaam te likken waardoor ik huiverde. Ze begonnen allemaal te lachen. 'Vuile hoer, je hebt het wel naar je zin he.' zei de ene man die nu nog niets aan het doen was. Hij liep naar een kast en haalde daar touwen en 3 klemmetjes uit, ik snapte niet waarvoor de derde diende tot hij voor me stond. Eerst bond hij touw rond mijn tieten en bond ze bij elkaar. Dan verbond hij mijn tieten met mijn kutje door een dubbel touw langs mijn lipjes te trekken onder mijn benen en zo weer naar mijn borsten. Nu hadden ze tussen de 2 touwen aan mijn kutje plaats om me lekker te neuken. Hij plaatste de klemmetjes op allebei mijn tieten, wat een pijnlijk maar aangenaam gevoel gaf. De derde klem plaatste hij op mijn gevoellige klit en ik kwam bijna meteen klaar. 

'Zo, je bent klaar en lekker geil. Nu is het onze beurt.' Lachtte 1 van de mannen duivels. Er kwamen 2 haken vanuit het plafond naar beneden en daar werd ik aangehongen. Zodat ze me gemakkelijk konden neuken in alle gaatjes van mijn lichaam. Er ging een man aan mijn hoofd staan die ik direct begon te pijpen natuurlijk en iemand ging aan mijn kutje staan. Hij plaagde me door zijn dikke lùl over mijn ingang te wrijven maar net niet binnen te dringen. Plots duwde hij zichzelf in mij. Het ging er ruig aantoe en ik werd door elke man wel 5 keer geneukt.

Ik keek opzij en zag het raam weer en nu snapte ik het. Ik was de 'film'. Ik ben net geneukt door 5 vreemde mannen zodat iedereen het kon zien. Toen zag ik ook mijn vriendin zitten en naast haar zat mijn vriendje. Ik was helemaal geschockeerd. Hij stond recht en zei 'Ik wist wel dat je dit een leuk cadeautje zou vinden, geile poes.' Toen draaide hij zich om naar de andere mannen en vrouwen in de zaal en riep 'Iedereen mag deze hoer vanaf vandaag tot volgende week gratis komen neuken, ik wil dat ze helemaal kapot wordt geneukt en de beste tijd van haar leven beleefd. Ze is tenslotten jarig.' en met die woorden spurtte er een paar mannen uit de zaal en stonden ze niet veel later me hun piet diep in mijn kutje begraven.

DIRTY STORIESWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu