Het was 7u in de morgen toen ik aankwam op het bureau. Ik ging in mijn kantoor zitten in het stukje voor het kantoor van de 'grote' baas. Ik was namelijk zijn secretaresse en ik beantwoord de meeste telefoontjes of mails van Peter. Ik werkte nog wat verder en voor ik het wist was het lunchpauze. Na dat ik klaar was met eten ging ik terug aan mijn bureau zitten, toen ik plots een mailtje binnenkrijg van Peter.
'Veronique,
Ik heb je dringend nodig in mijn kantoor. Mijn lùl staat op springen en mijn vrouw is op reis. Ik heb zo een stijve van jou elke dag te zien in dat veel te kleine rokje. Kom eens hier, vuile slet. Ik weet dat je het wilt.
Mijn grote piet en ik zijn op je aan het wachten,
Peter'
Ik wist helemaal niet wat te doen toen ik dit las en ik besloot om te doen alsof ik het mailtje niet had gelezen. Ik werkte dus verder tot een uur of 8. Mijn baas had een drukke agenda morgen en ik moest alles nog eens overlopen. Iedereen was al weg en ik besloot om ook maar naar huis te gaan. Ik nam mijn tas en jas en liep naar de lift. Toen de deur net ging toegaan stak Peter zijn voet tussen de deur. Hij stapte binnen en ik voelde me meteen ongemakkelijk. Ik heb dat mailtje niet gekregen, zei ik tegen mezelf.
De deuren schoven dicht en ik kon geen kant meer op. Toen we bijna aan het gelijkvloers waren duwde mijn baas opeens op de noodknop en ik viel op de grond. Hij nam me vast en deed plakband over mijn mond. Ik probeerde nog te roepen maar iedereen was toch al weg dus had het geen zin. Peter bond mijn handen achter mijn rug en duwde op de knop om de lift verder te laten gaan. Ik was helemaal in de war en ik wist niet wat er ging gebeuren. Toen we op de onderste verdieping waren, duwde hij me richting een trap die ik nog nooit had gezien. Het was er donker en toen we beneden waren liepen we door een gang met allemaal kooien. In sommige zaten er meisjes opgesloten, ze hadden alleen maar een string aan en sommigen zelfs niets. Wat in hemelsnaam is dit?
Aan het einde van de gang was er een deur waar we doorliepen. We kwamen in een grote kamer met vanalle apparatuur en zweepjes die ik wel al een eerder had gezien in porno. Mijn baas smeet me op een soort van een dokterstafel en bond me helemaal vast. Mijn handen en voeten bond hij aan elke poot van de tafel. Toen kwam hij aangelopen met een schaar en ik wist wat er ging gebeuren. 'Zo zo zo, mijn mailtjes gewoon negeren of wat?' zei Peter met een dreigende stem. 'Ik zal je eens laten zien wat er gebeurt als mensen mij negeren.' 'Ik... Ik... Ik heb uw bericht gewoon niet ontvangen, meneer,' probeerde ik er op in te brengen maar hij scheurde meteen de bloes van mijn lijf. 'Lieg niet tegen me, hoer. Ik heb op je computer gekeken en de mail was geopend. Dus nu, zal je moeten boeten omdat je mij hebt laten zitten met mijn stijve. Maar geloof me schat, je zal hem nu wel voelen.'
Ondertussen had mijn baas ook mijn rok kapot geknipt en ik lag nu nog in mijn bh en string op de tafel. Peter nam mijn borsten vast en begon ze door mijn bh te masseren, het voelde zo goed dus er vloog een kreun uit mijn mond. Als antwoord kreeg ik een slag in mijn gezicht. 'Het is de bedoeling dat ik een goeie tijd beleef, begrepen?' riep mijn baas. Ik werd er eigenlijk best geil van. Hij bleef mijn borsten masseren en trok plotseling mijn bh kapot. Dan ging hij naar mijn kutje en begon over mijn string te wrijven. Maar ook die lag binnen de kortste keren aan flarden op de grond. Ik lag nu naakt op de tafel en mijn baas ging op een afstandje staan en begon me aan te kijken. Hij kwam naar de tafel toe en begon ergens aan te draaien waar door ik nu verticaal omhoog stond. Hij liep naar een kast toe en kwam terug met een flogger. Met stevige slagen kwam het leer eerst op mijn buik terecht. De lintjes lieten rode striemen achter en ik kreunde van de pijn. Hij ging hoger en nu waren mijn borsten aan de beurt die fier rechtop stonden. Mijn tepels werden stijf door de aandacht en ondertussen begon mijn kutje natter en natter te worden.
Hij nam een andere zweep met een kort stevig leren einde en liet de bank weer horizontaal liggen. Ik had pijn van de slagen maar het deed nog meer deugd. Bang in afwachting voor wat er nog ging komen, voelde ik Peters vingers aan de binnenkant van mijn benen. Hij begon luid te lachen. 'Al helemaal klaar om mijn grote lùl in je kleine gaatje geramd te krijgen, zie ik.' En toen sloeg hij met zijn vlakke hand op mijn clit. Hij maakte mijn benen los van de tafelpoten en opende ze zo wijd ik kon. 'Waag het niet om je benen ook maar 1 cm dichter bij elkaar te brengen, verstaan?' Ik knikte. 'Ik hoor niets?' 'Ja.' zei ik zo voorzichtig mogelijk. 'Ja, wie?' Riep hij terwijl zijn handen op mijn borsten terecht kwamen. 'Ja, meneer.' Zei ik terwijl ik mijn ogen sloot uit genot.
Peter ging met het harde stuk van de zweep over mijn tentoongestelde kut. 'Ik ga je goed laten voelen, maar alleen als je telt. Doe je dit niet, dan moet je er zelf de gevolgen maar van dragen. Begrepen, slet?' Zei hij met een lage stem. 'Ja, meneer.' Hij liet de zweep neerkomen op de binnenkant van mijn bil. '1'. Dit herhaalde hij een aantal keren langs beide kanten. Na een tijdje begon het zo'n zeer te doen dat ik vergat te tellen doordat ik focuste op de pijn. Met een enorme kracht kwam de zweep op mijn kut terecht en ik kon mijn kreunen niet meer inhouden. 'Ik had toch gezegd dat je moest tellen, hoer.' Hij herhaalde dit een aantal keer en ik kon het niet meer aan en ik kwam klaar.
'Je hebt zelfs nieteens de hoofdact van vanavond gezien en je bent al klaargekomen.' Lachte hij luid. 'Ik ga zoveel dingen met je doen je kan je het echt niet voorstellen.' Hij maakte me los en zette me op een sybian die aan de grond was bevestigd. Hij zag er enorm uit en ik moest hem helemaal nemen zei Peter. Ik ging dus op het ding zitten en Peter zette het toestel aan. Hij bond mijn handen op mijn rug en ik kreunde het uit. Weer kreeg ik een klap in mijn gezicht. 'Mond open.' Ik opende mijn mond en keek omhoog naar mijn baas terwijl ik werd genomen door de sybian. 'God, wat ben jij heet.' Zuchtte Peter terwijl hij zijn broek losmaakte. Zijn lùl sprong tevoorschijn en ik wachtte hongerig tot het moment dat ik hem mocht pijpen.
Met veel geweld nam hij mijn haar vast en begon hij mijn mond te neuken. Hij ging tot helemaal achterin mijn keel en stopte tot ik bijna stikte. Er kwam zoveel speeksel uit mijn mond en het druipte over mijn borsten. Hij bleef dit doen tot ik hem voelde aanspannen en toen schoot hij zijn goedje in mijn keel. Ik heb nog nooit zoveel genot gehad. Peter maakte me los en zei dat ik moest rechtstaan. Hij ging met me naar een kooi waar we net nog waren gepasseerd en zei dat ik moest slapen. 'Je wordt binnen twee uur op je werk verwacht. Ik brent straks wel nieuwe kleren en denk maar niet dat je ooit nog ondergoed moet dragen. Vanaf nu kom je elke lunch en pauze hiernaartoe en geen woord tegen iemand in het bedrijf, want ik heb die mooie opvoering van jou daarnet helemaal op video.' Hij deed de deur vast en hoorde hoe hij lachend wegstapte door de gang.
JE LEEST
DIRTY STORIES
RandomDe titel zegt het al. Dit zijn dirty one shots over allerlei onderwerpen. If you have a request, let me know !