#Adrien/Macska
Ninoval éppen egy filmet készültünk megnézni, de szirénázás tört ki. A fiú és én két külön irányba szaladtunk. Elbújtam és egy macska szerű lény repült az arcom elé, egy sajtot majszolva.
- Szerintem akumatizáltak valakit. - Okoskodott.
- Kitaláltad? Plagg karmokat ki! - Kiáltottam halkan.
- A sajtom! Neeee! - Rimánkodott a kis lény. Már Fekete Macskaként szeltem az utcákat a hangot követve, amikor megláttam az akumát.#Marinette/Katica
Katicaként ugráltam az Eiffel torony felé. Megláttam Macskát amint küzd az akumatizált lánnyal. Mikor megálltam ő is meglátott és odaugrott mellém.
- Szia Bogaram, már kezdtelek hiányolni! - Egy mosoly virult az arcán mire megforgattam a szemeim. Hamar legyőztük az akumát és egy kérdés fogalmazódott meg bennem azzal kapcsolatban, amin délután gondolkodtam.
- Hát akkor viszlát Bogaram. - Indulni készült de megállítottam.
- Várj egy percet. - Ettől a mondattól elvigyorodott. - Te nem érezted még úgy, hogy a hősködéssel együtt túl nehéz lett az életed?
- Nem, ha téged láthatlak nem érdemes ezen gondolkodni! - Mosolyodott el. - Mi mindig itt leszünk egymásnak. Miért, gondolkodtál rajta? - nézett kérdően majd leült egy kémény tövébe én pedig mellé ültem.
- Mostanában mindenhonnan elkések és csak úgy átfutott az agyamon, de köszönöm Macska, jó barát vagy! - Rá mosolyogtam aztán csipogni kezdett a fülbevalóm. - Viszlát Kiscicám!
- Viszlát Bogárkám!#Adrien/Macska
"Jó barát vagy!" Ez az egy mondat játszódott le újra és újra a fejemben. Beszökkentem a szobám ablakába és vissza változtam.
- Mondtam már, hogy a sajt fontosabb, mint a lányok! Ja, ha már itt tartunk, hol a sajtom?! - Egy sajtot dobtam a kis kwaminak aki azonnal befalta. - Fáj a fiú pici szíve, mert a szerelme csak barátként tekint rá?- Gúnyolodott Plagg majd mérgesen rápillantottam.
- Te nem tudod mi az a szerelem Plagg! - Mondtam sóhajtva. Majd álomba merültem. Korán keltem és rohantam a suliba, nehogy elkéssek, mint tegnap.
- Adrien! - Futott hozzám Nino. - Nem voltál tegnap ott a mozinál, pedig vártalak!- Nézett rám mérges pillanttásokkal.
- Tényleg, sajnálom teljesen ki ment a fejemből! Tudod miután jött az a gonosz nagyon meg ijedtem és hazaszaladtam, miután vége lett elaludtam. - Magyarátam Ninonak.
- Aha... Nézd ma végre Marinette is időben ért be. Bepótolhatnánk a mozit és Alya-ék is velünk tarthatnának! - Helyeslően bólintottam, majd odasiettünk a lányokhoz akik mélyen beszélgettek.
- Sziasztok!
- Hali
- H...Helló, vagyis sziasztok!
- Adrien és én azon gondolkodtunk, hogy elmehetnénk mi négyen moziba. - Nézett rájuk a fiú, de a fekete hajú lány idegesnek tűnt.
- Ez remek ötlet, ugye Marinette? - bökte oldalba a barátnőjét.
- I...Igen, persze! - Mondta mosolyogva a lány végül a csengő törte meg a kínos csendet, ezért gyorsan beszaladtunk órára. Mikor az összes óránknak vége lett sétálva mentünk a mozi felé. Alya és Nino azon veszekedtek, hogy melyik filmet nézzük meg, addig én Marinettel beszélgettem, aki egy idő után nyugodtan és dadogás mentesen beszélt, így sokat tudtunk meg egymásról.
YOU ARE READING
Miraculous: Nehéz világ
FanfictionMarinette Dupain-Cheng, egy párizsi lány szupererővel. Katicaként megmenti Párizst a gonosztól, társával: Fekete Macskával. A fekete hajú lány nagyon szorgalmas, de folyton elkésik az iskolából. A lány szerelmes egy divat tervező fiába Adrien Agrest...