#Marinette/Katica
Hamar vége lett a filmnek, ezért úgy döntöttünk, beugrunk valahová inni egy üdítőt. Közben nagyon jót beszélgettünk. Megbeszéltük, ha lesz időnk holnap is összefutunk valahol.
- Nekem mennem kell, sziasztok! - Elköszöntem és siettem haza, mert még tanulnom kellett és nem akartam újra elkésni. Szerencsére ma senki nem kapott akumát, egy ilyen fantasztikus nap után ez hab a tortán. Persze szeretek Macskával lenni, hiszen a legjobb barátom, de minél többet vagyok suliban, annál többet látom az én Adrienemet! A házim befejeztével, fáradtan dőltem az ágyra.
- Tikki, ez egy tökéletes nap volt, te hogy vagy vele?
- Azért, mert a barátaiddal voltál, vagy azért, mert Adrien is ott volt?
- Örültem, hogy a barátaimmal lehetek, de az csak dobott rajta, hogy ő is ott volt. - Ragyogtak fel a szemeim a kis lényt bámulva, miközben a párnámat szorongattam hasra fekve. - Tikki, te voltál már szerelmes?- Kérdeztem tőle érdeklődve.
- Voltam. - Szált oda az arcom mellé. -Elmeséljem?
- Igen! - ugrottam ki a bőrömből.
- Mikor a Mester teremtett minket megismerkedtem a Fekete Macska kwamival Plaggal. Eleinte csak barátok voltunk, viszont egyre többet találkoztunk és beszélgettünk addig amíg egymásba nem szerettünk, viszont megjelent egy gonosz és sokáig nem láttuk egymást. Viszont amikor újra találkoztunk...
- Mi történt? Már mást szeretett? Nem emlékezett rád? Vagy...
- Marinette, befejezhetem? - Bólintottam. - Hiába mentem oda hozzá már nem volt velem olyan kedves mint régen, folyton csak a sajton járt az esze és goromba volt. Folyton hülye vicceket mondott a többi kwaminak...- erre felkaptam a fejem.
- A többi kwaminak? Ezek szerint több szuperhős is van?
- Igen van, csak őket még nem osztották szét. - Mondta és folytatta a történetet. - Olyanokat mondott, hogy ő a sajtnál nem szeretett senkit jobban és, hogy a sajt az élete! - Tikkinek egy könnycsepp gördült le az arcán.
- Tikki, ha ezt mondta akkor ő a legbutább kwami az egész világon!- Oda reppent az arcomhoz és megölelt. - Te csodálatos vagy! Kedves, megértő és nagyon jó barát!- mosolyogtam rá.
- Köszönöm Marinette! Te is ilyen vagy és, ha Adrien ezt nem látja akkor semmit sem!- Erre elnevettük magunkat.- Folytassam, vagy mára elég volt ennyi?
- Érdekel a történet vége, de neked rossz érzés Plaggról beszélni...
- Jaj Marinette, jó valakinek elmondani, hogy mit érzek és neked bármikor szívesen beszélek! Na szóval.#Tikki
- Plagg! Plagg állj már meg!- Kiabáltam utána.
- Mit akarsz Tikki? - Kérdezte unott hangon.- Ha megint azt akarod ecsetelgetni, hogy mennyire megváltoztam, meg, hogy már nem vagyok olyan kedves, mint régen el is mehetsz!
- Miért lettél ilyen Plagg? Régen mindenben a jót láttad, mindenkivel kedves voltál és te voltál a legjobb barátom...
YOU ARE READING
Miraculous: Nehéz világ
FanfictionMarinette Dupain-Cheng, egy párizsi lány szupererővel. Katicaként megmenti Párizst a gonosztól, társával: Fekete Macskával. A fekete hajú lány nagyon szorgalmas, de folyton elkésik az iskolából. A lány szerelmes egy divat tervező fiába Adrien Agrest...