3

96 12 0
                                    

      Přijela zachranka a naložila Takea. Chtěl jsem taky jet ale otec byl proti tak jsem zůstal doma s Maxem. Byl jsem tak smutný že jsem začal brečet do polštáře.

Slyšel jsem jak někdo brečí. Ren. Běžel jsem nahorů a objal ho. Sedl si na mě a brečel mi do trika.

Po chvíli

Až se uklidnil tak sem ho uložil do postele, a sám si lehl na zem

Ráno

Probudil jsem se v postele, a měl jsem mokré oči. jsem brečel? Pak mi to došlo. Takeo. Vstal jsem a hned o neco zakopl.

Někdo do mě kopl a já se probudil.
"Co to?" vřískl jsem a uviděl jak na mě Ren leží a kouká se mi do oči.
"R-r-rene" začal jsem, ale on mě umlčil polibkem. Chtěl jsem se odtáhnout ale nemohl jsem protože na mě ležel. Začal me líbat
"Rene!" řekl jsem a on se jen usmál a pokračoval. Začal jsem kopat kolem mě, a asi jsem ho kopl protože se překulil a začal nadávat.

Libál jsem ho, bylo roztomilý jak se snaží kopnout.
"Auuu!" bokem mi projela bolest, překulil jsem se na záda a začal nadávat.

Rychle jsem vklouzl do koupelny. Zamknul jsem se a koukl se kolem mě.
Byla to malá koupelna sprcha, záchod a umyvadlo. Viděl jsem čistě vyprání
Boxerky a triko. Šel jsem se vykoupat.

Ten zmetek se zamkl v koupelně. Koukl jsem se po pokoji pro náhradní klíč. Brachova postel! Jasně koukl jsem se a tam pod polštářem byl! Vzal jsem klíč a otevřel dveře, naštěstí si Max nevšiml. Slíkl jsem se a vlezl si tam s ním. Zezadu jsem ho obejmul.

Vklidu jsem se sprchoval když me najednou někdo obejmul.
"Aaaaa..." začal jsem hned křičet ale ten někdo mě za mlčel polibkem.
Ren. Byl nahej, celej jsem se zčervenal a všiml jsem si že má kočičí uši a ocas? Přitáhl jsi mě k němu a divoce mě líbal. Začal jsem se odtahovat ale on mě jen při tiskl k zdi ve sprše.
Chvíli jsem vzdoroval ale pak jsem se povolil a začal ho líbat zpátky. Popravdě jse mi to trošku líbilo

Začal jsem ho líbat a on vzdoroval.
Sakra. Tak jsem ho při tiskl ke zdi a pokračoval. Po chvíli vzorování a kopání povolil a začal líbat zpět.
Usmál jsem se a začal mu dělat cucfleky. Potom jsem šel víc dolů a někdo zazvonil.
"Sakra" řekl jsem a oblíknul se.

Ren šel víc dolů a chtěl začít ho kopat ale někdo zazvonil. Ren se oblíknul a šel dolů. Taky jsem se oblíknul a začal přemýšlet o Renovích kočičích uši a ocasu.

Otevřel jsem a byl tam Kashi.
"Uhhhhh" řekl jsem a zapomněl že měl přijít.
"Ahoj Rene!" řekl s úsměvem
"Hele Kashi dneska nemůžu"
Jeho úsměv poklesl
"Aha"
"Promiň ale rodinný věci" řekl jsem a kopl do neviditělního kamene.
"Aha sorry že otravuju" řekl s úsměvem.
"To je dobrý" řekl jsem a objal ho.
Zavřel jsem dveře a šel nahorů.

Když jsem vešel tak se na Max koukal divně.
"Co je?"
"Ale nic." řekl a koukl se na zem
"Co to je?" řekl jsem rázněji
"Tak 1. Proč si líbal a to ostatní" u toho se zčervenal
"Za 2 t-ty máš kočičí uši a ocas?" U toho sem se zarazil.
"Uhhh, jsem tak. Jak by se to řeklo. Jsem neko" řekl jsem a sklopil zrak.

Neko. Přemýšlel jsem, takže je na půl člověk a na půl kočka? Asi jo.
"A co to líbání?" zeptal jsem se
"Eh, promiň ale si tak roztomilej" řekl a zas sklopil zrak
"Je něco mezi námi?" zeptal se nejistě
"Nevim" řekl jsem a on mě vzal za ruce
"Maxi. Chtěl by si bít můj přítel?"
Já neměl slov
"Já já.." začal jsem koktat "J-jo!" řekl jsem a on me začal líbat.
Pak mu zazvonil mobil...

ReturnKde žijí příběhy. Začni objevovat