11

36 2 0
                                    

Yuuki líbá. Sestra mého přítele líbá. Tohle není správně! Odstrčil jsem Yuuki, upadla na gauč.
"Ty to rád tvrdě jo?" řekla s úšklebkem a přitáhla za límec.
"N-nech být!" odtrhl jsem se z jejího dosahu.
"Proč? Co jsem ti udělala?" začala popotahovat.
"N-no, nebreč.. " utěšoval jsem ji a hladil ji po vlasech.

~
Yuuki se zatím zachumlala k Renovi
"Ni-nikdo nechce.." Yuuki si pořád mumlala to svoje i když ji Ren pořád utěšoval. Nakonec si vzdychl a vzal ji za ramena.
"A co přesvědčí že jsi skvělá holka?". Yuuki jen pokrčila rameny a dala se zas do pláče. Ren se na jen bezmocně koukal. Na její oříškově hnědé oči z kterých se valily slzy, ani mu nevadilo že vubec neladili k jejím světle modrým vlasům které lezli do obličeje. Ren se naklonil a dal ji lehký polibek na rty.
To vedlo k tomu že ho Yuuki k sobě přitáhla a lehké polibky se změnili v vášnivé líbání. Ren přesunul své ruce ke Yuukini hrudi, a Yuuki zas své pod jeho tričko. Ren se pak postupně začal pohybovat dolů a začal dělat cucfleky na jejím krku. Když došel k límci její halenky vyměnili si pohledli a hned na to si ji Yuuki sundala, Ren pokračoval k jejím ňadrům které začal olizovat a jemně sťípat. Yuukini ruce byli na jeho pozadí, které při každém štípnutí či další vzrušující akci jemně stiskli jeho pozadí. Ren zamířil k její sukni kterou stáhl  zubami.
"Nechceš jít nahorů?" Yuuki navrhla a po Renovu kyvnuti vyběhla nahorů zatímco si sundavala zbytek spodního prádla.

~

( ̄ω ̄;)
nezabíjejte mě pls

ReturnKde žijí příběhy. Začni objevovat