O 2 týždne neskôr:
Dnes mám narodeniny a rodičia mi dovolili usporiadať párty.Takže za necelú hodinu bude u nás kopa ľudí.
Rodičia išli niekde preč,lebo nechceli vidieť ten neporiadok čo tu potom ostane.Išli niekde váľať šunky asi niekde na pláž. A kedže ich obľúbená pláž sa nachádza na Hawaii tak išli práve tam.
Práve stojím pred zrkadlo a kontrolujem svoj odraz v zrkadle.Mala som oblečené:
Zrazu niekto zazvonil.
,,Nick choď otvoriť!"zakričala som na Nicka.
Nič.Zvonček sa znova ozval.
,,Dominick Luis Johnson! Si hluchý?!"kričala som naňho keď som išla dole po schodoch ku dverám.Otvorila som ich a nemohla som uveriť vlastným očiam.
,,Patrick?!"spýtala som sa neveriacky a hodila som sa mu okolo krku a on sa so mnou zatočil.
,,Chýbala si mi!"povedal keď sa so mnou dotočil.
,,Aj ty mne!"povedala som a znova sa mu hodila okolo krku.
,,Prekvapenie!"povedal za nami Nickov hlas.
,,To ty?"spýtala som sa ho.
Iba prikývol.
,,Ďakujem! Ďakujem si najlepší braček!"povedala som s úsmevom na perách a hodila sa mu okolo krku.
,,Všetko najlepšie!"povedal a objal ma.
,,Lily?"Lily ma vždy volal Patrick.Vraj,že sa mu moje prvé meno veľmi nepáčilo.
,,Áno?"
,,Nemáš náhodou párty?"
,,Mám?"
,,Tak čo tu len tak stojíš? Bež sa doupraviť!"povedal a ja som rýchlo vybehla do izby.
Po asi 10 minútach prišiel za mnou Patrick.Zastavil sa pri našej spoločnej fotke,ktorá bola zo svadby jeho tety a usmial sa.
,,Bola si krásna"povedal a pozrel sa na mňa.