23.Kapitola

8K 352 18
                                    

Nancy:

Už je to druhí týzdeň čo som sa zobudila.Bola som veľmi rada,že konečne vidím mojich rodičov.Za ten čas ma tu boli pozrieť aj decká zo školy.Napríklad Oliver,ktorého som poriadne vyobíjmala a vysvetlila mu,že ja nechcem aby medzi nami bolo niečo viac ako len kamarátstvo.Pochopil to a znova sme najlepší kamaráti.

Potom tu bola aj Mad. Tešila som sa,že ma prišla pozrieť a priznala sa mi,že sa jej začal páčiť jeden chalan ale nechcela mi povedať ako sa volá.Aj tak sa to od nej dozviem.Boli tu aj iné decká ale nejdem vám hovoriť kto každí tu bol. Hlavné bolo,že bola pri mne rodina,Chloe,Mad,Oliver a hlavne,že tu bol môj Matt!

Veľmi ho ľúbim. Nikdy som pri nikom necítila to čo pri ňom.Je to moje slniečko v najtmavších dňoch. To on mi dokáže vyčariť úsmev na tvári pravý a úprimný. Chodí za mnou každí deň a dokonca mi aj Mandy hovorila,že tu bol celý ten čas čo som bola mimo.

Mandy je sestrička,ktorá ma chodí kontrolovať.Je celkom milá a dosť sme sa skamarátili za ten krátky čas čo som tu.

 ,,Ahoj"vstúpila do ojej izby mama.

,,Ahoj mami" usmiala som sa na ňu.

,,Ako sa cítiš?"spýtala sa ma.

,,Rebrá ma stále bolia ale už je tá bolesť znesiteľnejšia a hlava všetko po starom"povedala som jej.

,,Neboj to prejde"usmiala sa na mňa tak ako viem iba ona.Veľmi mi chýbala.

,,Mami?"spýtala som sa jej.

,,Áno zlatko?"

,,Povieš mi ako ste sa mali na dovolenke?"spýtala som sa s úsmevom.Úsmev mi opätovala.

,,Hmm..kde začať?"zamyslela sa a potom mi začala rozprávať kde všade boli čo zažili a iné zážitky.

,,A aké bolo počasie?"spýtala som sa. Really?Teba zaujíma počasie?spýtal sa ma Zack.

,,Bolo naozaj pekné"povedala s úsmevom.

,,Mami a kde je ocko?"spýtala som sa.

,,Musel ísť do práce ale hneď ako skončí ťa príde pozrieť"povedala.

,,A ty prečo nie si v práci?"

,,Vyháňaš ma?"spýtala sa ma s nadvihnutým obočím.

,,Bože,mama.Jasné,že nie"povedala som a pretočila nad ňou oči.Načo sa zasmiala. Hneď som sa k nej pridala.

,,Chýbala si mi"povedala som potom čo som sa dosmiala.

,Aj ty mne"povedala a objala ma. Jej objatie je plné lásky a nehy. Vždy som milovala jej objatia už keď som bola malá.

,,Inak a ako to ide s Mattom?"spýtala sa ma keď sa odo mňa odtiahla. Na tvári sa mi vyčaril obrovský úsmev.

,,Najlepšie ako len môže ísť.S ním sa cítim v bezpečí a verím mu v každej situácii.Nikdy som nemala pocit,že mi klame alebo,že ma podvádza.Je milý,pekný,zábavný,trošičku pojašený ale vždy ho ľúbim či je pojašený alebo nie. Ľúbim ho ako nikoho iného.Cítim k nemu to čo k nikomu inému som necítila.Vždy mi vyčarí úsmev na tvári a zotrie neposlušné slzy.V jeho objatí sa cítim v bezpečí,chránená a hlavne milovaná"rozplývala som sa nad mojím vzťahom s Mattom.

Mama sa len usmievala.,,Tak veľmi vám to prajem.Som šťastná,že vidím moju dcéru ako sa usmieva bez dôvodne"povedala a znova sa usmiala.    

Takto sme sa bavili do večera.Bolo asi 7 hodím keď mama odišla.

,,A zase som sama"povedala som si pre seba.

PlayboyTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon