Jedného silvestra som strávil na jednom kopci s krásnym výhľadom, s mojim kamošom. A ako bolo ale 15 minút pred polnocou začal som rozmýšľať o svojej budúcnosti, o svojich cieľoch. A prišiel som k myšlienke: dievča. Mojim cieľom bolo nájsť si dievča. Jedno veľmi krásne dievča sa mi páčilo. Ale stále som sa ju bál osloviť alebo napísať na facebook. Ako dni ubiehali a ja som dňami naberal odvahu, pomaly ale isto sa zjavil dátum 14. február (sviatok sv. Valentína). A ja som konečne nabral odvahu napísať tej dievčine. Odpísala... Bol som najsťaštnejší človek na svete. Ale potom ma trochu zrazila na kolená jedna informácia. Keď išľa v ten deň, na Valentína do reštaurácie s jednym chalanom. Večer keď prišla s tej reštaurácie tak sa tvárila ako neviniatko. A vlastne aj tak za nič nemohla, veď ma ani nepoznala a písala si somňou len tak a vonkoncom taký chalan ako ja mohol o tom dievčati len snívať... Ten večer bol úplne vynikajúci, a celú noc som si predstavoval ako ju objímem a prezeral som si jej fotky. Na druhý deň som ju v škole pozdravil a celá sa začervenala, že ma až zahrialo pri srdiečku. V ten deň som jej ale nenapísal, mal som strach. Ale na ďalší deň som jej napísal. A sme si písali celý deň. A takto sme si prepísali každý deň, nakoniec prišiel jedeň deň, bolo to asi o dva týždne neskôr. Kedy mala ísť na víkend preč, a ja som sa jej odvážil napísať: budeš mi chýbať :3....veľmi som sa bál odpovede, ale odpísala mi: aj ty mne budeš chýbať :3 ...veľmi ma to potešilo, v tú noc sa mi snívalo o nej, ako sa prechádzame pri západe slnka po nekonečnej lúke, bol to prekrásny sen, len keby bol aj skutočnosťou....Cez ten víkend ako bola preč som sa odhodlal, že jej napíšem to ako sa mi veľmi páči, ale že sme ešte mládí na vzťah. Že ešte počkáme. Ona keď sa vrátila domov mi napísala na to len toto: presne toto si myslím aj ja o tebe :3....bol som veľmi nadšený ale bol som v neistote s toho, že ja som jej napísal dlhú správu a ona mi na ňu len tých pár slov odpísala...Tak ako bolo zvykom tak sme si písali až dovtedy, kým sme nešli obaja spať.
To je k tejto časti všetko..
Uvedenie do deja za nami....
Prosím o komenty čo by ste zmenili...
YOU ARE READING
Láska ako láska
RomancePríbeh chlapca, ktorý mal záujem o jedno dievča, ale stále ich chodenie odkladali na neskôr až jedného dňa sa rozhodli že už je ten čas....celý príbeh sa dozvieš , keď si tento príbeh prečítaš :)