2. Hotový raj

184 2 0
                                    

Takto to pokračovalo až do 11. Marca, ale 11. Marca sa stalo niečo úžasne, odhodľal som sa ju pozvať von...Na tak zvaný večer legiend (chceli sme si povedať vtipné story zo života), všetko bolo dohodnuté ale ona mi na poslednú chvíľu napísala, že nemôže. Bol som s toho smutný, ale tak som si povedal ze snáď nabudúce to výjde. A o dva dni neskôr sme sa dostali tak ale o 15:00 k téme kedy teda pôjdeme von ??? A sme sa nejak proste zhodli, že to môže byť aj dneska o 18:00. Bol som celý nadšený, už sa blížilo k osemnástej hodine a ja som sa vychystal konečne s domu a išiel som jej naproti k domu. Keď už som sa dostal na ich ulicu tak som neuvidel len ju, ale ešte ktomu dve postavy: jedného chalana a jedno dievča. Trochu som zneistel, lebo som si nebol istý či tam je aj ona alebo nie. Nakoniec ten chalan s tej ich partie prišiel za mňou a ja som zistil že to je moj priateľ Milan, ktorého už dobre poznám a bol tam so svojou frajerkou Ritou. Tak sa ku nám pridali a sme len celý večer prestáli v takej tmavej uličke, kde nám bola riadna zima, kedže bol marec. Celý čas sme sa rozprávali, vymenili si vtipné story zo života a pomaly sa zbiehalo aj ku koncu našej stretávočky. Klára sa pomaly odobrala domov a ja že tam ešte zostanem s Milanom a Ritou. Len Rita mi hneď povedala bež ju objať. A ja že mám ? ....Áno, bež.....Tak som sa rozbehol ako ešte nikdy v živote a povedal som Klára....neotočila sa....zopakoval som Klára stoj...a pokračovala ďalej v chôdzi. Až nakoniec som jej zdrapil ruku a objal ju. A ona mi takým krásnym hlasom povedala: Ahoj :3...Bol som s toho úplne vedľa ako jedľa...natešený a myslel som si že sa mi to iba sníva. Ale nesnívalo, bola to skutočnosť. Tak som sa vrátil za Milanom a Ritou. Keď som im to povedal tak Rita začala skákať od nadšenia. A ja s Milanom sme sa ju snažili ukludniť. Nakoniec som ich opustil aj ja. A išiel som domov, doma som napísal Kláre, že ako sa jej páčilo objatie :). A ona mi na to odpísala: Bolo dokonalé, len ako som prišla domov tak som zavrela dvere, oprela sa o ne a ešte 5 minút som sa s toho spamätávala. Správa od nej ma veľmi potešila a objal som podušku a predstavoval som si, že to je Klára. Nakoniec sme boli obaja už veľmi unavený a tak sme išli spať.

‌Na druhý deň sme si písali tak ako bolo zvykom. A ja som ju zase pozval von, povedala pôjdem, veľmi rada. Tak ako sa ten deň blížil a mne sa pomaly začali klepať nohy od nadšenia prišiel ten deň. Na tu stretávočku sme pozvali aj Milana a Ritu. Zase sme boli len v tej tajuplnej uličke a rozprávali sa. Už tak v polovici nášho "rande" si Milan niekde na pár minút odskočil (doteraz neviem kam). A tak som tam zostal iba ja, Klára a Rita. Dostali si sme k téme moja triedna, a ja že im ukážem video čo mam s ňou. Tak som im ho zapol a všetcia traja sme sa dali nejako k sebe v poradí: Rita, Klára a ja. Ja som držal jednou rukou mobil a druhou som nenápadne Kláru chytil okolo ramien. Nakoniec keď video skončilo tak som ju pustil, ale Rita bola aktívna a hneď povedala aby sme pri sebe tak zostali a chytili sa okolo bokov. Tak sme sa s Klárou na seba pozrela a povedali si v mysli: prečo nie ???....tak sme tak stáli vedľa seba v poloobjatí (takto budem prezývať). Keď už sme videli že sa vracia Milan, tak ten už len vyvalené oči, že či vidí dobre, že som s Klárou v poloobjatí. A videl dobre. :)....Nakoniec už sa chýlilo ku konci stretávky, tak som Kláru kúsok vystrojil a objali sme sa. Ja som tiež išiel domov. A ako bolo zvykom zase sme smi písali. No nakoniec prišla neskorá večerná hodina, tak sme sa pobrali búvať. Dobrú noc, Ľúbim ťa...Brú noc, aj ja teba Ľúbim :3

Ako ste si si mohli všimnúť, tak som si už vymyslel aj mená a pridal som ich túto časť.
Ale myslím si, že vás zaujíma aj moje krycie meno, ale to vám ešte nepoviem, to sa dozviete trošku neskôr....:)

Láska ako láskaWhere stories live. Discover now