One

130 5 0
                                    

Ryuu:"Malas nak pergi sekolah la"*sambil lari*
Kelas yg bising jadi sunyi apabila Ryuu masuk ke dlm kelas.

Ryuu:Apa tengok2!!!

Kelas tersebut terus beralih pandangan.Oh ya!Author lupa nak beritahu. Ryuu ni duk kelas kedua. Patutnya duk kelas pertama. Dia yg nak duk kelas kedua nak duk ngan geng dia(EXA).

xxx:Yo!Bangun lambat lagi ka,Ryuu!>•<
Ryuu:Yo!Jimin. Tak la aq tolong org tua lintas jalan^-^*evil smile*
Jimin:Kau ni tak yah lah merapu. Aq tau la kau mesti bangun lambat kan?>▪<
Ryuu:*pergi dekat Jimin**ketuk kepala dia*Kalau dah tau tak perlu lah tanya!
Jimin:Huaaa! Ya pun tak yak la ketuk kepala aq sakit!
Ryuu:Tak gat langsung!*sambil jln pi tempat duduk dia*
Other member(EXA): Woi kitorang masih wujud disini.
Ryuu:So?
Other member:Huaaa!Kau lupakan kitorang!
Ryuu:Haishh! Ye la2! Yo! Korang! ^-^*fake smile*
Other member: Yo!
Yuu:Tu la kan kitorang suruh kau duduk serumah dgn kitorang. Kan senang.^♢^
Ryuu:Senang apanya! Susah lagi adala. Mcm aq tak tahu yg korang sebenarnya nak suruh aq masak dan kemas rumah!
Other member:Hihihi>•^
Ryuu:*pandang ke luar tingkap*

Beberapa minit kemudian Shin sensei masuk ke dlm kelas. Semua murid bgn beri salam kecuali EXA."Ok student! I have something to tell you guys!" Eleh speaking pulak mamat ni. Aq hempuk baru tau! Opss sorry Author kacau.

Before that about EXA diorang memang mcm tu. Ye la gangster terkenal la katakan. Cewah! Back to the story.

Shin sensei:Sensei nak beritahu akan ada 5 org daripada kamu semua akan berpindah ke Korea. Mereka akan tinggal dan belajar di sana. Sensei tak kan beritahu siapa mereka. Nanti sensei akan panggil mereka utk jumpa sensei.

Athor tak larat nak tulis panjang2. Kita skip ja la

Skip~

Sekarang waktu Mr Kim aka Mr Lion. Mereka tak larat dah nak jerit. Yela si Mr Lion tu kata suara kena kuat baru laki sejati lah kononnya.EXA?Haih korang tak yah tanya dok rilex je mereka tu. Mr Kim tu dgn org lain mcm singa nama pun Mr Lion tapi dgn EXA penakut cam Tao(ahli kumpulan EXO).

Akhirnya waktu yg ditunggu tunggu waktu rehat. Yess! Habis jugak waktu singa tu. Kelas tu bersorak gembira tapi dlm hati ja. Tak kan la nak sorak kuat kuat mapus depa nanti.

EXA keluar kelas awal lagi dari yg lain. Bukan takut tak dak tempat duduk tapi saja nak rest lebih sikit.

Jimin:Yosh! Korang nak makan apa?
Other member
kecuali Ryuu:Macam biasa.
Jimin:Ryuu~*buat aegyo*
Ryuu:Haish! Aku jugak! Nah!*bagi duit kat Jimin*
Jimin:Hihihi. Arigato,Ryuu!

Skip~

EXA duduk kat rooftop lepas makan. Diorang setiap hari pi rooftop. Saja nak ambik angin. Masa mereka dok syok kena angin ada sorang budak laki datang.

Jimin:Kau nak apa!*sambil pi kat budak tu*
Ryuu:Kau ni dia tak kata apa gi*halang Jimin pi kat budak tu*Ha. Kau nak apa*tengok budak tu*
Otoko:Sh-Shin sensei su-suruh saya pa-panggil ko-korang pergi pe-pejabat.
Ryuu:Untuk apa?
Otoko:Sa-saya tak tahu.
Ryuu:Okelah kau boleh pergi.
Otoko:A-arigato*jln pergi*

Jimin:Shin sensei? Bukan ke dia kata dia akan orang yg akan pindah pi Korea~
Yuu:Ye la!Weiyh tak kan la kita yg pindah!OMG!

EXA pun pi la pejabat. Yang mereka pelik sekarang ni kenapa tak dak bunyi langsung? Mana yg lain? Huh! Sekarangni tu tak penting. Yang penting betul ka mereka kena pindah pi Korea!

Yuu:Hello~ Ada orang tak?
Shin sensei:Ma-maaf saya t-tak perasan ta-tadi.
Ryuu:Tu tak penting. Yang penting sekarang kitorang ka yg kena pindah pi Korea?
Shin sensei:Ya. Ko-korang yg a-akan pindah pi Ko-korea.
Jimin:Berani jugak kau nak pindahkan kitorang!
Shin sensei:Bu-bukan macamtu tu-tuan.
Jimin:Dah tu?!
Shin sensei:A-ada seorang la-laki paksa saya un-untuk pin-pindah ko-korang. Ka-kalau tak...
Jimin:Kalau tak?
Shin sensei:Ka-kalau tak dia a-akan bunuh ke-keluarga saya.
Ryuu:Koise no kao shitteru no ka?(Kau tau tak muka dia)
Shin sensei:Gomen.Sa-saya tak tahu.
Zero:Kitorang sekolah kat mana?
Shin sensei:Ma-mandoreu Art Highschool.
EXA:~○~
Jaebum:Tu kan sekolah utk laki saja.
Jimin:Akhirnya kau bersuara jugak.
Shin sensei:Y-ya itu se-sekolah utk la-laki ja.
Ryuu:Bayarannya?
Shin sensei: Laki tu yg ba-bayar
Ryuu:Tempat tinggal?
Shin sensei Laki tu yg se-sediakan
Ryuu:Pakaian?
Shin sensei:Korg pa-pakai baju se-sendiri.
Ryuu:That's it! Dah,jom blah.*jln pi pintu keluar*
EXA:*ikut belakang Ryuu*
Shin sensei://Mereka tak tanya pun pi naik apa . Lantak depa la.//

EXA menuju ke kelas memandangkan loceng dah nak bunyi.Kelas bejalan mcm biasa. EXA dah tak sabar nak balik. Bukan sebab nak kemas beg tapi tak sabar nak tidor. Kemas beg nanti la. Mcm tak kenal EXA selalu buat las minit.

Waktu malam buat apa lagi. Lepak la! Ada la satu club yg diorang selalu pi. Saja nak cuci mata. Bukan dgn tengok perempuan sexy tapi tgk laki. Tak kan la tak kenal EXA. Gila nak dok dgn perempuan habis la duit.

Sambil tu minum la! Kadang2 sapai mabuk diorang ni. Ryuu tu tak minum. Kalau minum sapa nak bawak diorang ni balik. Ada la jugak perempuan yg dekat dgn depa. Mereka tak lyn pun. Mereka selalu balik masa club tu nak tutup. Ye la dah petang tidur dah mlm nak tidor apa lagi.

Konnichiwa minna! Kalqu story ni tak best beritahu tau. Tolong vott and comment.

Next chap Author nak buat masa diorang nak pi Korea atau masa dekat Korea. Tolong bagi idea ye~

Gangster × Gangster (BoyxBoy)Where stories live. Discover now