Bitti bırakıyorum diyorum artık sevmiyorum diyorum peki neden ağlıyorum. Neden mesaj gelince heycanlaniyorum. Neden telefon calinca kalbim hızlı atıp telaslaniyorum. Neden ondan nefret edemiyorum. Neden hala hayal kuruyorum içinde sen olan. Neden neden neden nedenler var sonuçları yok. Bi tek sonsuzluk var önümde seni anlatan. Peki seni sevmiyorum derken canım neden yanıyor, neden hala seni düşünüyorum, neden vazgecemiyorum senden. Sen kimsinki benden daha degerlisin. Neden sana sayıp sovemiyorum, neden kiramiyorum seni, neden heran yanında olmak istiyorum, neden öldüremiyorum seni. Adın bile canımı yakıyor. Ama artık yoksun bittin benim için gerçekten denicem sensizligi, seni sevmemeyi sensiz ölücem belki ama olsun sen varkende ölüyorum zaten. Sen olmayınca ne degisirki alisirim belki yeni bır göze, siginirim merhametli bır yüreğe, senin izlerini silecek biri. Peki sen naparsin bensiz alisirmisin yokluguma. Unutmak kolay olur senin için degersiz bır şeyini kaybeden insan uzulmezki. Bilmiyorum benim kadar seven biri olurmu seni. Ama sen benim kadar sevince anlarsın sevmeyi.iyi bır niyette bulunmican senin için ama bedduada etmicem. Yüreğim sizliyor bunu hissediyorum telefonun ekranı desen sırılsıklam durumda.Sen ağlama ama yıldız gözlüm Kıyamam gözyaşına ama artık bitti rüya sona erdi gerçek dünyaya hosgeldin .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİFİN DÜŞLERİ
RandomIhanetin bedelini yürekler ve sözler taşır ayrılığın acısını sadece ben taşıdım