Suga pov.
-Nos, öt perc múlva csöngetnek. Mindenkinek kellemes nyarat kívánok ! Pihenjétek ki magatokat, és remélem a következő évet is ilyen jól fogjátok megcsinálni.-Mosolygott kedvesen az osztályfőnök.-Büszke vagyok mindenkire. Ugyanis, annyit elárulok, hogy senki nem bukott meg !
Uh ! Egész évben nyújtottam a tőlem telhető hármasokat - ketteseket, de ezek szerint nem buktam meg. Mondjuk, ha pótvizsgára kerültem volna... Arra sem tanultam volna. Csak azért járok be, hogy ne jöjjenek ránk azok a öltönyös szarok. Plusz, akarom, hogy valami legyen belőlem. Anyámék ezzel a 'A rappelésből nem fogsz tudni majd megélni ! Menj el ügyvédnek !' szarsággal jönnek, mikor szerintem tök jól fizetnek. És ügyvédnek nem is nagyon tudnám elképzelni magam. Öltöny, meg minden. Pfúj !
Kicsöngettek és én már rohantam is ki a teremből. Szerencsémre táska nem volt nálam, mivel direkt otthon hagytam. Már a porta felé közeledtem, mikor leesett, hogy életképtelen kisöcsém még most húzza a belét kajálni. Rohadt jó !
Visszafordultam, és elsétáltam az ebédlőbe. Beléptem a fehér ajtón, és egyből Jungkookon akadt meg a tekintetem. Ott egyedül a piros asztalnál, és majszolta az ebédet. Odasétáltam hozzá majd leültem vele szembe. Fekete szemei rám pillantottak a karamellszínű tincsek alól, és el is mosolyodott, majd tovább evett. Én előkaptam a telefonom, és barátommal - Jinnel - kezdtem el beszélgetni.
Suga : Szia, mikor végzel ?
Jin: Szió. ♥ Körülbelül egy fél óra - húsz perc.
Suga: Na, szuper ! Gyorsan lerakom majd az öcsém, és eléd megyek. :)
Jin: Öcsédet is hozhatnád. :/ Bemutathatnál neki. :)
Suga: Ha annyira szeretnéd...
Jin: Köszönöm édes. ♥ Na, de megyek vissza dolgozni. Szia. ^^
Suga: Szia, kitartás ! ♥
Elmosolyodtam, miközben egymásnak levelezgettünk. Közben Jungkook is kész lett. Felpattantam a székről, és ki is sétáltam, majd az ajtóban megvárom. Csupán néhány másodperc telt el, ő már lépett is után. Felrohant a táskájáért, amíg én megvártam a portán. Nem siette el a dolgot, öt teljes perc volt, mire újra láthattam 'édes' kis pofáját.
-Viszlát.-Köszöntünk egyszerre a portásnak, aki aludt, de elmotyogott valami 'Viszlát !' féleséget.
Kiértünk az épületből és a kávézó felé -Ahol Jin dolgozik - vettük az irányt. Öcsém egyáltalán nem kérdezett, hogy miért nem a haza felé vezető úton megyünk, csak csendben kullogott mögöttem.
-Amúgy... Mi volt a suliban ?-Tettem fel neki a kérdést hosszú percek után.
-Semmi, miért ?
-Csak érdeklődtem.-Vontam vállat.-Meg, csöndben voltál. Igazából ez nálad megszokott.-Vigyorodtam el.
Csupán csak percekig sétáltunk a hűvös Szöuli levegőn, mire megérkeztünk. Kinyitottam az ajtót Jungkook pedig mellettem követett. Elfoglaltam szokásos helyemet, öcsém pedig elém ült. Semmit nem kérdezett, hogy 'Mi ez a hely ?' vagy egyéb ilyesmi, csak a nagy ablakon bámult ki nézve az elmenő autókat. Én az étlapot kaptam kezembe, és nézegettem, hogy mi rendeljünk.
-Sziasztok !-Jelent meg a pincérlány.-Mit szeretnétek ?-Kérdezte mosolyogva.
-Oh, szia Yuna.-Kaptam rá a tekintetem.
-Yoongi ?!-Csodálkozott.-Nem ismertelek meg, ne haragudj !-Meghajolt.
-Semmi gond.-Legyintettem apró vigyorral.-Én csak egy kávét. Jungkook ?
-Hm ?-Nézett rám.-Micsoda ?
-Ő az öcséd ?-Kérdezte kedvesen Yuna.
-Igen, csak szegény nincs képbe. Mit szeretnél ?
-J-Ja...-Rázta meg a fejét.-Én is egy kávét.
-Rendben.-Írt vigyorogva a kis papírjára.-Gondolom Yoongi te ugyanúgy kéred. Öhm.
-Jungkook.-Mondtam ki öcsém nevét.
-Jungkook, te hogy szeretnéd inni ?
-Öhm, két cukor, és sok tej.-Válaszolta fapofával.
-Remek. Azonnal hozom !-Mondta majd eltűnt.
Jungkook folytatta az ablakon való kibámulást, ám ezúttal az embereket kezdte el bámulni. Én csak figyeltem őt, hisz nem nagyon szokta megnézni az embereket. Sőt, inkább mondanám őt antiszociálisnak ! Jó, ezzel kicsit túloztam, de nem nagyon mozdul ki. Egész nap azt a szaros gépet nyomkodja, és nem is nagyon kommunikál. Van olyan, hogy Jiminhez megy, vagy Ő jön át, de akkor is egész este gépeznek. Lehet, hogy Jungkooknak úgy jön át, hogy nem kedvelem, meg rohadt idegesítő... De néha. NÉHA lehet őt kedvelni. Amikor nem szólal meg.
-Tessék.-Tette le Yuna a rendelésünket, ezzel megzavarva hosszas 'elméletem'.
-Köszönjük.-Odatoltam Jungkooknak a kávéját.
-Amúgy Yoongi.
-Hm ?-Néztem rá ajkaimhoz emelve a kávém, majd nagyot kortyoltam bele.
-Mindig fekete volt a hajad ?
-Nem. Gondolom ezért nem ismertél meg. Még Júniusban átfestettem.-Magyaráztam, majd újra beleittam a kávémba.
-Oh, értem.-Mosolygott.-De, nem szeretnék zavarni. Sziasztok.-Intett, majd a tálcával a kezében eltűnt.
Mikor már tényleg tudtam, hogy elment, és nem hall semmit, rákaptam a tekintetem Jungkookra. Apró kortyonként ízlelgette meleg fekete kávéját, ami tejszínhabbal volt fedve. Mikor kért rá tejszínhabot ? Lassan ajkaihoz emelte a fehér csészét, és nagyot kortyolt. Ahogy elvette a csészét ajkaitól, tejszínhabos lett az orra alatt, mintha bajusza lenne. Édesen elmosolyodott, majd próbálta lenyalni.
-Amúgy, Kookie.-Kezdtem bele, miután minden cselekedetét végignéztem.
-Igen ?-Állt meg a próbálkozásban.
- Tetszett a pincérlány ?-Kérdeztem vigyorogva.
-Mi ez így hirtelen ?-Kérdezte felvonva egyik szemöldökét.
-Szia - sztok.-Hallottam egy ismerős édes hangot.
-Szia.-Mosolyodtam el.
-Nem baj, ha ide ülök ?
-Nem, dehogy !-Legyintettem.
-Remek.-Hozott egy széket, megfordította, hogy a szék táblája legyen elől, majd leült.
-Na, akkor Jungkook. Egyből a közepébe kezdek ! -Csaptam össze tenyereimet.-Tudod, már hónapok óta mesélek neked Jinről. Hát... Ő az.-Mutattam magam mellé mosolyogva.
-Szia. Kim SeokJin vagyok, Suga barátja.-Intett egyet édes vigyorral az ajkain.
-Jeon Jungkook.
Öcsém 'bemutatkozása' után csendben ültünk, csak a kávé kortyolgatást lehetett hallani. Meg csupán azt, amikor megkínáltam Jint a kávémból, de Ő elutasította. Kínosan éreztem magam, hisz most mutattam be a pasimat az öcsémnek, aki csak odahányott valamit, mintha undorodva tőlem, vagy páromtól.
Kínos csönd volt.
Nem is akartunk megszólalni.
Halk autók zajait is tisztán hallottuk, olyan nagy csendben ültünk.-Szóval...-Kezdett bele Jungkook.-Ti szeretitek egymást ?-Kérdezte félve.
-I-Igen.-Kérdezte enyhén piruló arccal.
-És... Yoongi milyen az ágyban ?-Csillantak fel szemei.
-Jungkook !-Szóltam rá.
-Csak kíváncsi vagyok !
[ OMG 906 szó. q.q
Már régebben gondolkoztam egy sorozaton, csak a No Need, Kook ! - után nem voltam biztos magamba. ^^ De, hoztam. >...>
Amúgy, a YoonJinKook [ Yoongi ( Suga ) + Jin + Jungkook ] onnan jött, hogy HATALMAS YoonKook / Sugakook fan ( shippőr ) vagyok, de útközben belebotlottam a JinKook - ba. Azóta szerelmes vagyok. ♥ . ♥ És, nem akartam 'elhanyagolni' mondjuk Jint vagy Sugát, ezért összevontam. Csodás... (Készül a Vhope fici. ^ - ^ ) ]
Hibákért elnézést, lustaság. :c
xoxo: Jimout_Jams ♥
× 2o16. 1o. 15 ×
( Mindig írok majd dátumot. x3 )
YOU ARE READING
Eomma, I'm gay ! [ YoonJinKook ]
Fanfiction-Suga, szeretlek.-Mondta Jungkook, miközben közelebb lépet hozzá és ajkait bámulta. -Jungkook, ne mondj ilyeneket ! Hisz, testvérek vagyunk...-Húzta a száját Yoongi. -Az nem számít !-Legyintett mosolyogva.-Téged ugyanúgy tudlak szeretni, mint Jin...