-Yoongih...Ne mondj ilyen zavarba ejtő dolgokat !-Mondta egy hosszas sóhaj között.
-Csak az igazat mondtam. Csak nem ?-Mosolyogtam, ám nem hagytam, hogy válaszoljon ajkaira tapadtam.SUGA POV.
Egymást faltuk a liftben egészen addig, amíg fel nem érkeztünk. Lassan elengedtük egymás ajkait, és kiszálltunk, majd az ajtóhoz sétáltunk. Mivel, eléggé kihalt volt a folyosó, ezért vettem a bátorságot, és hátulról átöleltem Jint, miközben Ő a kulccsal ügyeskedett. Szorosan öleltem, és láthatóan neki is tetszett, mivel kivehető volt az ajkain az a kicsi vigyor. Végül fordult a kulcs, mi meg betessékeltük magunkat. Úriember módomra előreengedtem társam, és férfi létemre nem hagyhattam ki, hogy ne bámuljam meg a seggét. Végül én is befáradtam, és be is hajtottam az ajtót.
-Tudom, hogy a seggemet nézted.-Motyogta.
-Mi, nem is !-Emeltem fel a kezemet védekezve.
-Ühüm, persze.-Fordult felém mosolyogva.-Tesód feltalál ?
-Nem hiszem, de nem is baj.-Mentem közelebb, majd nyakába karoltam.-Töltsünk egy kis időt együtt.-Nyomtam gyors csókot ajkaira.
-Bocsi a... Rosszkor jöttem ?-Rontott be Jungkook.
-Oh, nem, dehogy !-Sétált el tőlem Jin, majd öcsém elé lépett.-Anyukád mit mondott ?
-Ja, igen ! Azt mondta, hogy rendben van, de ne legyek a terhedre. És reggel már távozom is.-Mosolygott szerényen.
-Ugyan, nem zavarsz !-Legyintett.
-Akkor jó.-Tudta le ennyivel.
Jin körbevezette Jungkookot, majd nekiállt ételt készíteni. Én mindezt karba tett kézzel, és ráncolt szemöldökkel néztem végig. Frusztrált, hogy az én párom az öcsémmel olyan mézes - mázosan bánik. Engem ugyan szóra próbált motiválni, de csak fejrázásokat kapott. Végül Jungkook mellé helyezkedtem el, aki éppen a kényelmes fehér kanapán valami mesét nézett. Szorongva ül, mivel most van itt először. Sőt, most van először valakinél ! Aki nem Jimin...
Mint ahogy említettem Jin elment kaját csinálni, én meg öcsémmel valami hülye mesét néztünk. Addig sem lógott az én Jinen, aminek teljes szívemből örültem. Jungkook figyelmesen bámulta a képernyőt, és meg előkaptam a telefonom, és azt nyomkodtam. Majd felcsillant a fejem felett egy villanykörte. Jin soha nem készít nekem képeket, akármilyen szépen kérem.
Itt az alkalom.
Megfordultam és tökéletes rálátás nyílt az én gyönyörű páromra. Beállítottam minden szart, majd már nyomtam is a gombot. Mosolyogva bújtam vissza a kanapé mögé, és a képet már állítottam a háttérképemnek.
-Csodás.-Motyogtam egy halvány vigyor kíséretében.
-Micsoda ?-Kérdezte felém mutatva arcát Jungkook.
-Semmi - semmi.-Ráztam a fejem.
-Na , muti !-Bújt közelebb.
-J - Jungkook !-Tepert le a kanapéra.-Szállj le rólam !
-Mutasddd !-Nyafogott, majd közelebb bújt aurámba.
Keze a vállamat szorította, épphogy kezemet megtudtam mozdítani. Telefonomat lezároltam ebből kifolyólag nem is tudja megnézni ami olyan csodás lett. Mármint a kép. Az igen csodás.
-Mit csináltok ?-Lépett a kanapéhoz a ház ura, majd mind a ketten felnéztünk.
-Yoongi valamit nem akar megmutatni, de én látni szeretném !-Engedte el a vállam és csak kiskutyaszemekkel ült tovább csípőmön.
-Tudod, van olyan amit Suga nekem se mutat meg. Igaz zavar, de ha nem szeretné, akkor nem mutatja.-Borzolta össze Jungkook haját.
-Oh... Oké.-Szállt le rólam, majd nagyot puffant a kanapén és folytatta a mese nézését.
-Köszönöm Édesem.-Ültem én is a kanapéra.
-Szívesen.-Mosolygott kedvesen.-Mindjárt kész az étel, jöttök majd enni ?
-Persze.-Mosolyogtam perverzül felé.
-Yoongi...-Sóhajtozott, majd eltűnt a konyhában.
Öcsémmel még néztük rövid ideig a mesét, majd mentünk enni. Leültünk az asztalhoz, majd Jin rövidesen hozta az ételt. Szedtünk magunkat, s úriember módomra páromnak én szedtem. Megköszönte, majd egy pici csókot lopott tőlem mikor Jungkook nem nézett oda.
Csendben ettük egymás társaságában egészen addig, amíg öcsém nem kérdezett.
- Amúgy... - Nyelte le az éppen a szájában pihenő falatot. - Kicsit pofátlan leszek, de már csináltátok ?
Jin arca enyhén vörös árnyaltot vett fel, s arcait a tenyerébe temette. Én azonban fapofával néztem a kérdezőre. Megrágtam én is az utolsó falatom, majd így szóltam:
- Mert ? Miért érdekel ?
- Hát... Csak úgy. - Vont vállat.
- Nézz meg egy meleg pornót... Abból mindent megtudsz. - Javasoltam, majd nagyot kortyoltam az asztalon lévő narancsléből, amely szépen díszített pohárban mosolygott rám.
- Yoongi ! - Mordult rám Jin, kibújva a tenyereiből. - Nem kell ilyen nem mindennapos javaslatokat adni egy 17 éves fiúnak !
- Hogy ? Nálad nem mindennapos a pornó nézés ? - Vontam fel egyik szemöldököm, majd huncutul vigyorogtam az orrom alatt.
- Nem erre akartam kilyukadni... - Vetett rám egy dühös pillantást, majd látószervei újra öcsémre kandikált vissza. - Ha szeretnéd én elmagyarázom. Holnap akár maradhatsz, és elmondok neked egy-két dolgot, mit szólsz ? - Emelte a villán díszelgő tésztát az ajkaihoz.
- Remek ! - Csillantak fel szemei, majd hatalmas vigyor kúszott ajkaira. - Köszönöm szépen Hyung !
- Neked csak Jin. - Legyintett már ő is mosolyogva.
Hirtelen én se szó - se beszéd felálltam az asztaltól, majd elnyögtem egy 'Köszönöm a vacsorát' félét, s a fürdőbe vettem az irányt. Az említett helységben lehámoztam magamról ruhámat, megnyitottam a vizet a kádba, s már vágódtam is bele.
~ Hú Annyeong ! ^^
Kicsit - Nagyon - eltűntem, kérlek ne haragudjatok ! ♥
És....
A Vhope fici készül, de hát nem nagyon akar nekem sikerülni. ; - ;
~ Bocsánat, aki kérte, hogy ennyire megváratom, de a suli is most nagyon leköt. ♥
CZYTASZ
Eomma, I'm gay ! [ YoonJinKook ]
Fanfiction-Suga, szeretlek.-Mondta Jungkook, miközben közelebb lépet hozzá és ajkait bámulta. -Jungkook, ne mondj ilyeneket ! Hisz, testvérek vagyunk...-Húzta a száját Yoongi. -Az nem számít !-Legyintett mosolyogva.-Téged ugyanúgy tudlak szeretni, mint Jin...