,-És... Yoongi milyen az ágyban ?-Csillantak fel szemei.
-Jungkook !-Szóltam rá.
-Csak kíváncsi vagyok !'SUGA POV.
-De... Egyáltalán miért akarod tudni ?-Vontam kérdőre.
-Mert... Akarom és kész.-Vont vállat, majd szúrósabban nézett Jinre.-Nos ?
-Oh... Lejárt a szünetem !-Pillantott órájára, majd felpattant.-Megvársz ?-Nézett rám kedves mosollyal.
-Aha, csak hazakísérem.-Mutattam Jungkookra.
-Egyedül is hazatalálok... Nem vagyok kisgyerek !-Háborodott fel.
-De, az vagy.-Néztem rá, majd bólintottam.
-Nem akarsz feljönni hozzám ?-Szólalt fel Jin, mire én kérdően voltam fel a szemöldököm és odakaptam a fejemet.
-Sz-Szabad ?-Mosolygott édesen.
-Ha nem teszel fel ilyen kérdéseket.
-Ígérem !-Tette szívére a kezét.
-Jin...-Sétáltam oda hozzá, és kicsit távolabb vittem Kooktól.-Én ma veled akartam lenni este.-Pityeredtem el.
-Szeretném megismerni az öcsédet. Majd, ha nagyon eleged lesz belőle, akkor hazaviszed.-Mosolygott kedvesen.
-Szívem szerint már most hazavinném.-Húztam a számat.
-Ne legyél gonosz ! Csak egy éjszakára jön át. Holnap nem jövök dolgozni, akkor az egész napot együtt töltjük, oké ?-Simította végig a karomat.
-Ah... Oké.-Sóhajtottam.
Jin visszament dolgozni, én meg visszaültem a helyemre. Egyeztettem öcsémmel, hogy mit ne csináljon, és hogy mit csinálhat. Figyelmesen hallgatott végig, miközben hol bólintott egyet, hogy Ő is egyetért velem. Miután befejeztem nagyokat kortyoltam a kávémba, ahogy Jungkook is. A tejszínhab még mindig ott díszelgett ajkain, de direkt nem szóltam, hátha hülyének nézik. Így is lett. Néhány ember megbámulta, ám öcsém nem nagyon vett róluk tudomást. Arcát a csészébe fúrta, és szemlélte a fekete italát, miközben halványan mosolygott a tejszínhab alatt. Én is gonoszan vigyorogtam, hogy nem veszi észre, hogy tiszta tejszínhab. Mondjuk, nagyon cuki így...
Jinnek lejárt a maradék munkaideje, és sietett hozzánk. Megigazította a ruháját és visszakiabált egy 'Sziasztok !' - ot, és már kedves mosollyal állt is előttem. Mi is felpattantunk a csészéket pedig otthagytuk. Majd elviszi valaki... Jin a szemembe nézett, majd Kookon akadt meg a tekintete. Vett egy szalvétát, és letörölte öcsém felső ajkán pihenő tejszínhabot, majd a szalvétát összegyűrve kidobta a legközelebbi kukához, és visszalépett hozzánk. Szúrós tekintettel néztem páromra, aki mosolyogva rázta a fejét.
-K-Köszönöm.-Dadogta végül.
-Igazán nincs mit.
-Chh... Csak menjünk már.-Forgattam a szemeimet, majd elindultam.
Többiek is jöttek utánam. Én szótlanul mentem Jin jobb oldalán, Ő viszont az öcsémmel beszélgetett. Legszívesebben belekaroltam volna páromba, de akkor megkergetnek minket vasvillákkal, azt meg nem szeretnénk. Jin ugyan próbált szóra bírni, de egy hangot nem adtam ki.
Végül Jin házához értünk. Kook még kicsit kin maradt, hogy felhívja anyát, addig mi beszálltunk a liftbe. Becsukódott az ajtó, és Jin azonnal közeledni kezdett felém.
-Féltékeny vagy ?-Mosolygott rám huncutul.
-Nem.-Válaszoltam egyhangúan, majd oldalra néztem, kerülve vele a szemkontaktust.
-De, az vagy.-Hajolt közelebb.
-Tudod mi jár az eszembe ?-Néztem vissza szemeibe, miközben derekánál fogva közelebb húztam magamhoz.
-Szerintem lemaradtam. Mesélj.
-Itt és most. A liftben.-Válaszoltam alsó ajkaimba harapva.
-Ah... Fáradt vagyok.-Sóhajtott.-De, ha neked jó úgy, hogy nem állok.
-Áh, nem. Szeretem ha nyögsz alattam, karmolod a hátam, és a nevemet sóhajtozod, hogy hagyjam abba.-Markoltam bele fenekébe.
-Yoongih...Ne mondj ilyen zavarba ejtő dolgokat !-Mondta egy hosszas sóhaj között.
-Csak az igazat mondtam. Csak nem ?-Mosolyogtam, ám nem hagytam, hogy válaszoljon ajkaira tapadtam.
/Hehe. :3
NINCS ÁTOLVASVA , LUSTASÁG... BOCSI TT _ TT
YOU ARE READING
Eomma, I'm gay ! [ YoonJinKook ]
Fanfiction-Suga, szeretlek.-Mondta Jungkook, miközben közelebb lépet hozzá és ajkait bámulta. -Jungkook, ne mondj ilyeneket ! Hisz, testvérek vagyunk...-Húzta a száját Yoongi. -Az nem számít !-Legyintett mosolyogva.-Téged ugyanúgy tudlak szeretni, mint Jin...