Am urcat tot razand la etaj, unde i-am aratat baia oaspetilor si el mi-a spus serios :
-Bella sa ne grabim, dupa dus te schimbi si te aranjezi te descurci tu spuse facu’ o pauza si imi zambi suav si ne vedem pe scari in 30 minute ok ?
-Offf fie , desi e un timp cam scurt sa stii spun sis trig dupa el, ofticata ;renunt si oftez usor ….. intorcandu-mi capul spre harry care era tot in sufrageria noastra. Statea cu mainile impreunate sustinandu-si barbia . Arata asa serios si matur, cazut pe ganduri . Ma hobam la el cand brusc si-a intors privirea normala, nu perversa sau blanda , doar serioasa si intimidanta si s-a uitat fix in a mea fara sa isi schimbe actiunile…..parul meu cadea usor pe un ochi , buzele mele se frecau agitate una de alta si ochii mei erau atintiti spre ai lui fara ca macar sa clipeasca,mi-am simtit obraji usor inrosindu-se chestie care mie chiar nu mi se prea intampla . Mi-am dat parul pe spate si m-am intors plecand spre camera mea , dand din solduri.Sper ca nu am aratat ca o ratata obsedata de el , doar m-am holbat nu ii ca si cum as fi salivat mnu !? Stai nu am salivat nu !? Doamne te rog spune-mi ca nu !
Mi-am alungat gandurile astea jenante si am intrat in cabina de dus.
Picaturile fierbinti deapa se scurgeau usor pe pielea mea alba , parul meublond stralucitor si ud imi ghidila usor spatele , buzele mele roz pal se scaldau in apa ce-mi dezmierda fata. Am simtit doua brate puternice cuprinzandu-mi talia …doua picioare mi-au atins usor picioarele mele , pe spate am simtit un lantisor rece atingandu-mi pielea infierbantata , iar doua buze au inceput sa imi sarute pasional gatul facandu-ma sa gem incet.Mi-am bagat mainile in parul persoanei din spatele meu si am simtit bucle fine printre degetele mele. Cand am facut legatura < bucle la mine in casa , baiat cu bucle, lantisor cu cruciulita= Harry> am simtit cum turb si m-am intors pregatita de urlat, dar n-am vazut pe nimeni si atunci am ramas stupefiata punandu-mi mana la gura ca sa nu urlu de uimire. Nu era nimeni , nu fusese nimeni , eu imi inchipuisem, imaginatia mea imi juca farse, farse murdare…..cu Harry , doamne bate-ma !! Am iesit agitata din cabina de dus mi-am infasat un prosop in jurul corpului si am mers in fata oglinzii mele , punanu-mi mainile in par incercand fel de fel de cuafuri interesante, cand brusc prosopul meu a picat si mi-am analizat corpul muscandu-mi nervoasa buza. Mama si Karla aveau dreptate corpul meu era perfect proportionat , talie subtire , abdomenul meu intins observandu-se putin muschii , care imi aminteau de alta perioada a vietii mele, maini subtiri si lungi, gat nu prea lung, piept proeminent (avantajos) , coapse si solduri « nici prea, nici prea » si picioare lungi , preferatele mele J . In jurul gleznei mi se vedea tatuajul facut la 15 (de catre Nathan)un fir de trandafir cu spini rotindu-se in jurul piciorului meu , iar pe deget un « Love to Live » facut la 16 ani in New York si sa nu uitam tatuajul care mi-a marcat in mare viata (pana acum) , desi fiecare imi aminteste de o perioada si o zona ;Dragonul cu capul la mine pe gat si coada deasupra fundului meu , un tatuaj select si elegant , antic si de speriat dar care inspira atata putere ca te lua cu electro-socuri cand il atingeai.
Un tatuaj stiut doar de mine, Kayla , tata , bunicul si varul meu David , un tatuaj ce facea legea in cartierele din Seattle. Un tatuaj cu atata responsabilitate cat si placere irationala, o ravnire dupa putere ; sa ai viata a o mie de oameni in maini…se simtea……asa de bine…mhmm , stiu ca suna de speriat dar daca ai fi trait tot ce am trait eu cu acel tatuaj ai fi zis acelasi lucru’ ;M-am indreptat tacuta spre dulap de unde mi-am luat o lenjerie neagra si o rochie verde cu cupe pentru sani, cu pietre in diferite nuante de verde si cu spatele gol, fapt pentru care am fost nevoita sa golesc un intreg tub de fond de ten pentru a-mi acoperi tatuajul de pe spate.In fiecare zona era o anumita banda care conducea, in Seattle erau Dragonii小龍.
In alte zone sau bande nu stiu cum era dar la noi erau multi chinezi, multi negrii , traditia si pastrarea locului in banda se transmiteau din generatie in generatie, trebuia ca ei sa-ti aprobe casatoria/logodna , trebuia sa dezvolti un talent pe parcursul anilor (in cazul meu s-a evidentiat repede ca fiind viteza si tinta, pe langa taria de caracter) , pentru binele tau trebuia sa-ti pastrezi originea secreta , trebuia sa asculti de seful bandei si sa te implici in toate actiunile cu banda, nu puteai sa iesi decat daca aveai permisiunea conducerii bandei . La noi sefii nu fusesera foarte stricti din contra noi fusesem un grup care se simtea bine impreuna, mai ales ca , conducatorii erau de o varsta cu noi(chiar nu am chef sa le pronunt numele acum) si am uitat o lege nescrisa, cand iti pierdeai talentul sau iti dezonorai banda , trebuia sa te injungii in picior(dureros, stiu), daca iti simteai tatual zvacnind si durerea oribila iti disparea brusc lasand urma unei mici zagarieturi insemna ca apartii inca benzii si ca talentul tau va reveni la momentul potrivit, iar daca nu si durerea continua inseamna ca ti-ai terminat viata in banda , iar daca durerea crestea insemna ca ti-ai dezonorat banda prea tare si mureai , tatuajul stergandu-se in ultimele doua cazuri. E adevarat, suna ireal dar e chiar adevarat si stiu din propria experienta (cam de 4 ori) .Daca va intreba-ti da eu inca faceam parte din banda si da mutarea mea temporara a fost acceptata , dar inca tineam legatura cu ei.
CITEȘTI
Love or war !?
FanfictionAm inghtit in sec, am simtit inima bubuindu-mi in piept, ochii ma piscau dar nu clipeam.Nici macar nu respiram .....ma simteam de parca tot aerul imi fusese furat. Am privit din nou filmuletul , imaginile sumbre se derulau in acelasi mod, dar ....fa...