Takže, na Twitteri som stretla strašne zlatú babu. Mala som mániu, že som stále o nej hovorila a tak. Spolužiačkam som videla na tvárach, že im to lezie na nervy a tak som sa snažila trochu upokojiť.
Potom 13.10.2016 som na instagrame našla dve smutné fotky, aspoň pre mňa. Na jednej bol Liam ako fajčí a na druhej bolo porovnanie jeho teraz a v kapele.
A potom aj fotka ako sa chalani pomenili. Vzalo ma to.
To fajčenie ma natoľko vzalo, že som už prestala byť sťastnou. A táto moje kamarátka mi aj povedala, že Calum fajčí. Celý nasledujúci deň som si kládla otázku Prečo moji idoly fajčia? Cal, Liam a Louis? Prečo? Ale nejako som to vstrebala.
14.10.2016,
som sa dozvedela, že som lesba. Že si to moje úžasné spolužiačky myslia. A to všetko kvoli mojej posadnutosti zlatými babami.To dievča, čo to o mne povedalo, malo mániu Cara Delevingne. Mala ju v mobile, v izbe a hovorila o nej. Nikto, aspoň ja o tom neviem, jej nepovedal že je lesba.
Ja som si obľúbila niekoho a som homosexuál. A najviac ma štve, že som si ju aj zastáva pred tými čo ju šikanujú. A ona toto.
Bodka tohto dňa bolo, že som sa dozvedela, že som nafúkaná. Povedala to o mne jedna známa, ale toto bolo asi najmenej.
Vaše názory? Kľudne píšte
Olie :)
YOU ARE READING
Denníček, pomôž!
RandomKniha o mne a mojich problémoch. Potrebujem ich niekomu zveriť a vedieť názor iných :) +perfect cover od úžasnej @stupiditia