Capitolul 1-Visul

121 17 4
                                    

-De ce trebuie sa ne mutam iar si iar? Nu mai suport! Mi-am făcut prieteni aici , mama! Nu pot renunța așa ușor la ei!
-Scumpo înțelege că trebuie să ne mutăm,altfel o să îmi pierd afacerea.
-Nu tu înțelege-ma pe mine!!! Niciodată nu am făcut cum am vrut eu, mereu am făcut doar cum ai vrut tu, dar acum nu se mai poate!
-Dar scumpo...
-Abia acum șase luni ne-am mutat în L.A. si chiar îmi place orașul ăsta.
-Gata Keylla!
-Nu!!! Te rog nu spune asta!!
-Înțelege-ma ca trebuie.....nu avem alta posibilitate...
-Dar nu pot pleca! Cum o să îi spun asta lui Clary? Si plus cea ce nu ști tu este ca eu sufăr mereu! Te-ai întrebat vreodată ce îmi doresc eu defapt? Nu! Si nici nu o să......
-Keylla încheiem subiectul.... nu vreau să mai aud nici un cuvânt! Mâine plecăm în Monsterville si gata!

,,Monsterville?! Nu pot să cred că mama ar renunța la un oraș ca L.A. pentru un orășel de care nu am mai auzit vreodată? Defapt așa este mama ; mereu încăpățânată...
L.A. este un oraș frumos. În română se traduce ca fiind ,,Orașul Îngerilor". În general este destul de cald ; defapt este foarte cald. Îmi place foarte mult că este înconjurat de munți. Am vizitat foarte multe locuri din el si chiar pot spune că este singurul oraș care mi-a plăcut. Nu as renunța la el; nu neapărat din cauza locurilor turistice , dar și din cauza prietenilor. Ii iubesc foarte mult și nu pot să îi las! Am amintiri foarte frumoase in el, dar defapt toate amintirile mele au fost petrecute in diferite țări.
Mama este o femeie buna, dar de când tata a divorțat de ea a devenit foarte ocupată cu afacerile. Nu mai are deloc timp pentru mine. Dar o înțeleg,suferă, pentru că și eu sufăr,dar nu pot să fac nimic. O iubesc foarte mult și știu că afacerile sunt doar niste pretexte ca să își ascundă suferința. De obicei ea era o femeie eleganta, cu mult respect, care spunea lucrurilor pe nume. Nu semănam deloc cu ea la comportament. Eu sunt zurlie, mereu cu zâmbetul pe buze si nu spuneam mereu lucrurilor pe nume ca nu cumva să rănesc persoana de lângă mine. Dar cine știe poate semănam cu tata....
Oricum mâine aveam să merg din nou într-un loc nou pe care cu siguranță o să îl urăsc.
Stăteam în pat și priveam pe fereastră luna. Mereu m-am întrebat dacă ea are legătură cu demonii sau cu ființele supranaturale. Exact ca acea legendă în care se spunea ca atunci când luna este plină vârcolacii si lupii urlă la lună.

 Exact ca acea legendă în care se spunea ca atunci când luna este plină vârcolacii si lupii urlă la lună

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ochii începură să mi se închidă. Pleoapele se îngreunau din ce în ce mai tare. Somnul își făcea ușor apariția în trupul meu. Ajunsesem într-un loc întunecat , mai exact într-o pădure plină de arbori.
În câteva secunde am observat trei chestii ciudate. Primul era ca sus, deasupra arborilor luna era ca o mingie de ghiață. A doua chestie ciudată era ca luna era albastra.

   Auzisem ceva la școală despre acest fenomen foarte rar si inexplicabil, dar de data asta luna era prea albastra pentru acest fenomen

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Auzisem ceva la școală despre acest fenomen foarte rar si inexplicabil, dar de data asta luna era prea albastra pentru acest fenomen. Dar cea mai ciudată chestie era ca mâinile mele pline de vene negre si pe mâna stângă își făcea apariția ua simbol foarte ciudat.

 Dar cea mai ciudată chestie era ca mâinile mele pline de vene negre si pe mâna stângă își făcea apariția ua simbol foarte ciudat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Auzisem un urlet ca de lup, dar nu era un lup. Urletul se apropia din ce in ce mai tare de mine. Era chiar în spatele meu. Era altceva. Apoi o săgeată trecu pe lângă parul meu lovind direct în cap acea ființă.
O voce se auzea speriată in capul meu.
-Keylla trezește-te!!
-Mama? Ce...ce s-a întâmplat??
-Ei bine....

Vanatori De Demoni: Un Destin ImplinitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum