Sărutul nu se mai oprea. Vroiam sa rămână veșnic. Il iubesc mult pe Walt si chiar vreau sa ii spun asta. Buzele ni se dezlipiră. Walt îndrăzni sa spună.
- Scuze...
-Pentru ce?
-Pentru sărut!
-Nu trebuie...Walt uite ce e...eu te plac mult de tot si nu vreau sa ma părăsești niciodată. Vreau sa fiu împreună cu tine. Ești singurul băiat pe care chiar l-am plăcut...
-Si eu te plac foarte mult, Keylla si vreau sa fiu cu tine. Dar ești sigura ca vrei sa facem asta?
-Da. Vreau sa fiu împreună cu tine.
-Ești uda leoarcă.
-La fel si tu!!
-Stiu, dar tot frumoasa ești!!
-Mersi , spusesem eu privindu-l in ochi si lundu-l strands de mana. O sa fim împreună mereu.
-Dar ce le v-om spune celorlalți?
-Pai...mai bi e sa nu știe de noi, spusesem eu tremurând.
-Îți e frig!! Poftim, spuse el dandu-si jaketa jos si ieșind la iveala mușchii si pătrățelele de pe tricoul lui ud si mulat.
-De acum încolo asta este locul nostru, spuse el, ne vom întâlni numai aici.
-Da!! In fiecare seara. De fata cu prietenii trebuie sa fim reci unul cu altul.
-Ok...mergem??
-Bine.
-Stai, spuse Walt prizandu-ma de încheietura si trazandu-ma spre el ma mai săruta o data. Nu stiu cat timp o sa rezist sa nu te sărut.
-Cum ai rezistat si pana acum.
-Înseamnă ca o sa cedez foarte ușor.***
Dimineața apăru si toată casa era la micul dejun. Toți erau la masa mai puțin Sadie. Zia, Walt si Anubis erau acolo.
-Buna dimineața pitic!!, spuse Zia glumeață.
-Buna dimineața, am spus cat am putut de normal. Vroiam sa ma așez lângă Zia ,dar ea a spus ca acolo sta Sadie si sa ma așez lângă Walt.
-Lângă Walt??
-Da..ce sunteți certați?
-Nu...am spus asezandu-ma lângă Walt.
Ne trimiteam priviri pe tot parcursul mesei. Sadie apăru si ea. A da am uitat sa precizez ca si Sadie era împreună cu Anubis. Mi se părea prea de tot sa afle si de noi..
-Eu merg pana la toaleta..ma scuzați, spuse Walt.
-Eu trebuie sa îmi iau proiectul si sa plec la școală.
-Proiect la ce? intreba Zia
-La..chimie..aaa da..am avut un proiect..
-Despre ce?
-Despre..molecule..
-Nu am note chiar așa bune, dar moleculele nu erau la biologie?
-Da ,spuse Sadie.
-Aaaa da...era la biologie..chimie v-am zis?? Am vrut sa va spun biologie.
-In fine. Ne întâlnim azi la școală, spuse Sadie. Pa!!
-Pa.
Offf. Ce greu a fost!! Era cat pe-ici sa fiu prinsa. Daca aflau..vai!!! Nici nu vreau sa ma gândesc. Walt ma aștepta la mărci ea holului. Ma saruta direct.
-Stai...daca ne vede cineva!!
-Scuze..
-Nu-i nimic..așa făceam si eu daca nu ai fi făcut tu asta.
-Cum ai reușit sa scapi?
-Nici nu ma întreba..a fost înfiorător.
-Hai la școală.
Telefonul lui Walt suna. Se uita in el, dar nu raspundea.
-Raspunde!!
-Nu...
-Cine e?
-Defne (tipa blonda care nu il lăsa pe Walt la școală).
-Ce mai vrea??
-Umbla de un an după mine. E cea mai populara fata din școală si se așteaptă ca sa fie cu cel mai popular băiat, dar nu o sa se întâmpla pentru ca acel băiat este îndrăgostit de tine!!
-Si eu de tine...
-Haide la școală si sa o lăsam in pace.
Abia așteptam sa vina seara sa ne întâlnim eu cu Walt. Prima ora aveam engleza. Dădeam test...cum am putut sa uit!!! Era testul de sfârșit de an scolar.
Profesoara puse lucrarea pe masa. Eram complet blocata. Daca nu treceam testul trebuia sa merg si vara la școală pentru cursuri suplimentare. Clar nu vroiam.
CITEȘTI
Vanatori De Demoni: Un Destin Implinit
Ciencia Ficción-Buna, sunt Keylla Jonhs si sunt un vânător de demoni. Vi s-a întâmplat ca moartea sa va pândească după fiecare colt? Ei bine mie da. Keylla descoperă recent ca este un vânător de demoni si ca este pe jumătate înger. Trebuie sa particule la răz...