Pregatire de lupta

44 9 2
                                    

-Da...a încercat, îmi spunea sa ma dau bătută, sa intre in corpul meu si sa dlominam lumea împreună.
-Este mult mai grav decât credeam..., spuse Walt.
-Trebuie dusa la...
-Stați!!! Mai trebuie sa va spun ceva...
-Ce...??,spuse Zia
-Cat timp eram leșinata, am vorbit cu Isis, zeița mea.
-Isis???, spuse Anubis. Ce ți-a spus??
-M-a avertizat de război, ca la apusul soarelui fix peste 3 luni, Întunericul si lumea Haiosului se va ridica, iar atunci va începe războiul. Mi-a spus sa ma duc la Skyler de pe vârful Summ...
-Summyskim!!!, spuse Sadie.
-Da!!!, spunea ca trebuie sa ma antreneze ea..dar cime este aceasta Skyler??
-Ei bine, spuse Sadie, ea este singura supraviețuitoare a războiului din mileniul trecut, ea l-a învins pe Întuneric, dar s-a reîncarnat, așa cum ea s-a reincarnat in tine.
-Poftim??? Atunci înseamnă ca eu sunt o reincarnare a unei războinice??
-Cam așa ceva..
-Nu spuneați ca îngerul m-a ales??
-Pai el te-a ales...el da puteri din mileniu in mileniu urmașilor,dar.tie ți-a dat ceva cea ce nimănui nu-ia mai dat. Tie ți-a dat o planeta...tu deții pământul. Tu ești conducătoarea lui, ești acațără, poti controla toate cele patru elemente : pământ, aer, apa, foc, tu mai ti in viață aceasta planeta...,spuse Sadie.
-Trebuie sa mergem cat mai urgent la Skyler, spuse Zia.
-Ai dreptate, aproba Walt si Anubis.
   ***
Trecuseră trei zile de la discuție. Proviziile erau gata. Trebuia sa urcam un munte...așa ca logic ca ne trebuiau provizii.
Abia așteptam sa ma antrenez. Vroiam sa fiu libera. Sa am puterile mele, sa stiu sa le controlez!!
-Sunteți gata??, întreba Walt.
-Da,spuse Zia, din păcate 2 trebuie sa rămână acasă.Trebuie sa ii cheme si pe ceilalți războinici si sa ii antreneze.
-Ok, spuse Walt, Sadie si Anubis, rămâneți acasă.
-Ok!!, au spus amândoi in cor.

***
Trecuse o săptămână de când plecasem, pentru mine era acum o obișnuință, dormeam noaptea in pădure, lipita de trunchiurile copacilor, iar ziua mergeam kilometrii întregi. In sfârșit Walt spusese:
-Mai avem 5 km.
-Ce bine!!! Mor de picioare,am spus.
-Eu spun sa te obișnuiești , spuse Zis.
-Poftim??
-Când o sa fi in război o sa faci de zece ori mai mult decât ai făcut pe vârful asta, plus la antrenamente.
-Ok...încep sa nu îmi mai doresc atât de tare.
-Am ajuns!!!, a spus Walt.
Eram undeva pe o pajiște verde , cu flori si cu insecte, era ca in basme.Walt cu Zis se intreptau spre ușă sa ciocane ,iar eu intre timp admiram priveliștea. Deodata ma trezesc cu mii de albine inconjurandu-ma.
-Albinele recunosc o regina adevărata, se auzi o voce bătrână. Ele sunt singurele ființe sincere in legătură cu asta. Ridica mâna.
Eu ridicasem mana, iar ele se duceau după mana mea. Le controlam.
-Eu sunt Skyler, spuse ea, iar tu trebuie sa fi Keylla.
-Da...
-Te-am așteptat de atâția ani...intrați in casa...se pare ca ultimele luni o sa le petreceți aici. Obisnuiti-va cu împrejurimile.

Vanatori De Demoni: Un Destin ImplinitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum