Primul capitol nu va fi foarte lung și nu prea am idei,așa cã mã voi strãdui la urmãtorul capitol.
Prima zi de vacanțã,cea mult așteptatã.Mã trezesc de lumina soarelui care bãtea în geam și mã deranja la ochi.Mã ridic în șezut și mã frec ușor la ochișori iar dupa asta mã uit pe ceasul telefonului sã vãd cât e ora.10?Atât de puțin am dormit?Totuși..m-am culcat pe la 10p.m. așa cã sunt destul de odihnitã.Mã ridic din pat,mã duc în bucatarie somnoroasã și îl zãresc pe tata care făcea de mâncare.
-Bunã dimineața ,tatã.mormãi punându-mã pe scaun.Ce avem de mâncare?
-Am facut niște spaghete.
-Mhm..delicios.mã ridic de pe scaun și mã duc sã îmi fac toaleta,dupã care mã duc în camera și îmi aleg niște haine comode pe care le îmbrac.Mã duc din nou în bucãtarie și vãd cã masa e pregãtitã.Ne așezâm amandoi la masã și începem sã mâncãm.Dupa ce am terminat de mancat am luat farfuriile si furculițele și m-am dus sã le spãl.I-am mulțumit de masã dupã care mã îndrept spre camerã dar aud vocea tãticului întrebãndu-mã.
-Auzi..m-am gândit sã fac o banda desenatã,ce zici?
-Uuuu,sunã destul de interesant,dar nu uita cã Suga trebuie sã aparã neaparat..Și eu,desigur.am inceput sã chicotesc dupa care m-am pus in pat uitându-mã la desene.Sunã telefonul.Desigur,e prietena mea
-Alo?rãspund eu.
-ALICEEEE,DE CÂND NU NE-AM VÃZUT NOI?SAU DE CAND NU AM VORBIT?MI-A FOST AȘA DOR DE TINEEE.
încep sã râd dupã care îi spun:
-Nu ne-am vãzut de ieri,dragã Beatrice.
-Da..cam ai dreptate,dar tot îmi e dor de tine.începe sã râdã și ea.Azi ieșim?
-Normal.Mã plictisesc de moarte..temele o sa le încep de sãptãmâna viitoare.
-Pe la 16:40 e okay?
-Da.
Am închis telefonul și l-am aruncat undeva prin pat dupã care îmi iau o carte și încep sã o citesc.Trecea timpul destul de repede.Se făcu deja ora 14:00,iar eu trebuia sã mã pregãtesc.Mã ridic din pat și mã îndrept spre dulap dupã care îl deschid și mã gandesc cu ce sã mã îmbrac scotocind printre haine.Mi-am luat niste blugi negri rupți,lungi și un tricou alb pe care scria "Suga 1993",fãcut de mine,normal.L-am pictat intr-o noanțã de albastru spre mov.Arata dragut.
Am ieșit din casa pe la 15:55 așa cã i-am trimis mesaj lui Beatrice cã eu sunt gata asâ ca ne vedem în parcul de langa mine pe la 16:10.Am vazut-o venind spre mine,asa ca m-an dus si am luat-o in brate.
-Auzi..tata mi-a spus cã vrea sã faca o bandã desenata.Sã il ajut si eu?
-Normal,de ce nu?E o idee super .Vezi sa apara si Tae,da?
-Mhm..daca ma lasa tata.Si eu vreau sa apara Suga.morai eu.
-Hai sa ne punem pe o banca.ne asezam pe una fara sa scoatem vreo vorba..ne plictiseam de moarte..
-Haide la mine acasa.Asa putem vorbi si cu tata despre banda,okay?
-Uhm..okay,haide.
Ne ridicam de pe banca indreptandu-ne spre casa mea.Intram inautru si il zarim pe tata cum statea pe scaun in bucatarie si desena ceva pe hartie..oare era vorba de banda desenata?
-Buna ziua ,domnule.il saluta Beatrice
-Oh,salut,Beatrice.Ce te aduce pe aici?
-M-a invitat Alice,sa stam si noi putin.
-Tatã?Te-ai mai gandit cu banda desenata?
-Pai...Îmi pare rãu daca am greseli ,si ca e cam scurt acest capitol.Ma voi stradui la urmatorul. <3