6.

261 9 0
                                    

Upozorňuji, že v této části budou sexuální scénky. Pokud se vám to nelíbí, můžete to přeskočit. Stejně je to jen o sexu...

Chvíli si po domluvě Kate a Zayn spolu povídali. Mluvili o jejich kriminalitě, kdo zabil více lidí, o tom kolik měli milenců a podobně.

Přišla chvíle ticha. Jen se na sebe koukali a usmívali se.

,,Eeh." vypadlo z Kate.

Po dvou vteřinách Zayn přeskočil stůl, co byl mezi nima a položil se na ni. Zuřivě se začali líbat. Kate mu začala rozepínat poklopec u kalhot a sundavat je. Zayn si zároveň sundaval tričko. Až pak  se svlékla Kate. Znova se Zayn na ni položil a začal ji znova líbat. Přetočili se a Kate ležela na něm a rukama hrabala v jeho vlasech.

,,Mě můžeš věřit, Darku." a políbila ho.

Stáhla se k jeho penisu a začala mu ho honit. Pohodila vlasy. Olízla mu špičku penisu a koukla mu do tváře. Zayn k její hlavě stáhl ruku a pohladil ji. Kate to pochopila a do úst si vrazila celý jeho penis a začala mu ho kouřit. Zayn začal spokojeně vzdychat. Když se do ní udělal, vytáhl si ji za její vlasy k sobě. Z jejích poudevřených úst tekly sliny smíchané s jeho spermatem. Políbil ji. Přetočil ji zase na záda a pronikl do ni. Rychle do ni narážel. Kate ho na zádech drápala a někdy i až do krve. Oba vzdychali a křičeli. Potili se a užívali si každou vteřinu. Zayn si dal na všechny čtyři a vzádu pokračoval stejným tempem. Kate byla prohnutá a Zayn ji několikrát plácl do pravé půlky zadku.

,,Líbí se ti to? Líbí?" vykřikl Zayn.

,,To víš, že jo, Darku." chtivě odpověděla.

,,Ach Darkie." pokračoval ve své práci.

Oba byli na gauči na kolenou. Kate se zády opírala o jeho hruď. Měla zavřené oči a kousala se do spodního rtu. Zayn na ni koukal, jak si to uživá. Poslouchal její vzdechy a její výkřiky. Levou rukou ji chytil za podbřísko a druhou dal na krk.

,,Trošku zrychlíme, zlatíčko." a zrychlil.

Obě ruce měl do konce na tom samém místě.

Po půl hodině se svalili na záda. Nadechovali se a vydechovali. Po chvilce se Kate rozhodla, že je na čase, aby odešel.

,,Díky za skvělej sex. Teď můžeš jít." vzala si na sebe oblečení.

Zayn si ho vzal na sebe taky a společně šli ke dveřím. Kate mu odevřela.

,,A pusa na rozloučenou nebude?" řekl, když už stál venku.

,,Nejsme pár." a zabouchla dveře.

Zayn šel k zavřeným dveřím.
,,Ale jednou budeme." zašeptal do nich.

Otočil se a šel pryč.

Konec šestý části!

Barushka

430

Dark [Z.M.] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat