9.

211 7 0
                                    

Přišel jejich čas. Zaynova a Katina parta se spojily dohromady.

,,Jsem Niall." blonďáček přiběhl ke krásné blondýnce.

Ona jen odvrátila oči. Byl z toho smutný. Chtěl s ní být, milovat ji a možná si ji jednou vzít.

,,Nialle, neřeš to. Ona odmítá úplně každého." promluvila na něj Kate.

,,Ale ty se necháš od každého voject." stoupl si vedle ni Zayn.

,,Zayne, já měla za dva měsíce jeden a půlkrát sex... A to s tebou." začala na něj vrčet.

,,Jdeme vykrádat?" zeptal se Matt.

,,Jo." Zayn a Kate nastejně odpověděli.

Vzali lana a vyhodili je na silnou a pevnou větev stromu, který stál na pozemku. Kate ale na strom nevylezla. Neumí moc šplhat po lanech.

,,Chytni se." řekl Zayn.

,,Proč? Chceš mě svázat a voject?" začne být naštvaná.

,,Jako kdybys měla krámy. Chytni se."

,,Taky že mám.." chytne se.

Chytne se a Zayn ji pomalu vytahává k sobě na větev. Vezme ji za ruku a jedním tahem vyzvedne k sobě na větev. Kate trochu zakolísá a omilem ho políbí. Koukají si do očí. Najednou se jejich rty k sobě přibližují.

,,Hey, vy dvě hrdličky. Jdeme nebo ne? Čeká se jen na vás." přeruší je modrovláska.

,,Lucy!" zařve Louis.

Lucy seskočí ze stromu na cizí pozemek.

,,Málem jsme se políbili. Skusíme to znovu." Zayn znova začne přibližovat jeho rty a zavírat oči.

,,Ne." Kate řekne a otočí se.

Svými vlasy dá Zaynovi facku a seskočí ze stromu k ostatním.

Jde se krást! :D

Barushka

243

Dark [Z.M.] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat