,,Nerada vám oznamuji špatnou zprávu..." letuška mluví.,,Naše letadlo se za chvilku zřítí na zem a pár z nás možná nepřežije."
Všichni cestující začínají zmatkovat a křičet strachy. Matky objímají svoje děti, aby je zachránila, zamilovaný páry se k sobě tulí. Na jednou se letadlo začne třást a řítí se směrem k zemi.
,,Lásko, já nechci umřít." Kate se začne krčit.
,,Neboj neumřeš. Jsem tu s tebou a budu tě chránit." Zayn Kate obejme a snaží se ji uklidnit.
Letadlo padá kilometr od letiště, kde měli přistávat. Je na zemi.
...
Po chvilce všichni, co přežili, se rozhlíží po okolí.,,Elis!" zakřičí Niall.
Všichni se na ni kouknou a vidí blonďatou dívku. Má rozbitoi lebku, polovina levé nohy je oddělena od těla a všechny kosti polámané.
,,Panebože, Matt a Pepa." Caroline na ně ukáže.
Jsou taky mrtví. Roztrhaní na kusy. Zbylo jich už jen devět. Každý z nich byl jen malo poraněn.
Kate a Zayn se objali, Caroline a Lucy se přilepily na Louise, Harry na Caroline háže vražedný pohledy, Liam a Crist se políbí a nasledně se obejmou a dívají se na tři mrtvý členy dvanáctky. A Niall? Niall se snaží svojí lásku oživit, ale marně. Nechápe, že už ji ztratil.
Po čtvrt hodině pro ně přijedou záchranky. Jen pro Zayna, Kate, Nialla, Caroline, Crist, Harryho, Louise, Lucy a Liama přijedou policejní auta.
,,Pan Cocai nařídil, aby jsme vás dali nadosmrti zavřeli." jeden z policistů řekne.
Všechny je zatknou a posadi do auta. Niall má zachvat breku a tak to jde s ním hůř.
...
Každý z nich dostane speciální 'klec'. Niall, Zayn, Caroline a Harry jdou do místností pro blázny. Louis, Liam, Crist a Lucy dostanou svou vlastní mříž a Kate dostane klec s provazem v místnosti pro blázny, která je velmi střežená.Konec! Konec této knihy je pro mě velký krok...
Už brzy se můžete dočkat "Dark 2"!
Barushka
PS: Byla bych ráda za vaše názory na tento příběh. Taky se omlouvám za všechny chyby v CELÉM příběhu.
330
ČTEŠ
Dark [Z.M.] ✔
FanficDark-23ti letý zloděj, co musí dostat vše . Darkie-18ka, co je rychlejší než Dark . Dark potká Darkie při vykrádání domu, ale Darkie je rychlejší. . Ukazují se tam sexuální scénky, ale ne všude, proto by bylo lepší, aby to nečetly děti, co neví co...