Başlangıç

13 2 4
                                    

Arkadaslar bu bölümde pek bir olay olmadı olaylar sonuna doğru gerçekleşti. Bu arada bölümler her Salı gelecek beğendiğseniz oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayin. Telefondan yazdığım için noktalama işaretlerini pek dikkat etmedim. Yeni bölümler saat altı yedi gibi gelir.

Ben jack Anderson. Bu sabah ani bir çığlık ile uyandım. Bu ses kardeşim Larry den geliyordu.

Kızgın bir şekilde Larryin yanına gidip:
--bugün bu beşinci oldu neyin var senin? Dedim.
James ani bir hareket ile yastığı bana fırlattı ve
-- hâlâ uyuyor seni gerizekalı dedi
Onun bu sözü sonrası yataklarimiza gitmiştik. James sırtını dönmüş ve uyuyordu.
-- James sence babamın ölmesi onu bu kadar mı çok etkiledi.
-- Bilmiyorum ama artık uyumak istiyorum kapa şu lanet ceneni.
Bence James de babamın ölmesine en az Larry kadar üzülmustu. Neyse sabah olsun da bunları o zaman konuşuruz onunla. Sırtımi çevirdim ve uykuma dalmaya çalıştım. Gözümü her kapattığım da gözümün önüne babam geliyordu.
Sabah olmuştu. Gözlerimi hafifçe açtım. James daha uyuyordu. Yatağımdan kalktım ve günlük spor egzersizleri yapmaya başladım. Tabi tembel kardeşim daha yatağında mışıl mışıl uyuyordu. Başımıza bir iş gelse ruhu dahi duymayacakti.
Mutfağa annemin yanına gitmek için kapıya yönelmiştim ki kapıda birden beliren yeni Bahçıvan ödümu koparmisti. Ufak bir çığlık atmama rağmen James bunu duymuş olmalıki
--Larry ! Yine ne var. Diye bağırdı ve yastığıni başına kapatıp söylenmeye başladı. Bağıran Larry değildi bendim.
--James bağıran Larry değil bendim.
Hemen onu suçlama. Larry demişken o neredeydi. Evin içinde bir o tarafa bir bu tarafa kosuyordum. Diğer bir yandan ise Larry diye bağırıyordum. Bir anda arkamdan gelen ses sonucu urperdim. Bu Bahçıvan in sesi idi.
--Larry asagida annesine yardım ediyor.
Jamesi uyandırmak için her zaman ki gibi başından aşağıya bir bardak su döktüm. Bir gün de kendisi kalsa şaşırırim doğrusu. Ben suyu dökdukten sonra James her zaman ki sinirli hali ile beni evde kovalamaya başladı. Beni tam yakalamışti ki annem bizi sofraya çağırdığı için bir süreli ne  James ten kurtulmustum.
Sofraya indiğimizde Bahçıvan in telaşlı bir şekilde telefonla konuşmak için kapıdan çıktığını gördüm. Ve annemlere de bunu söyledim ama annem adamın özel hayatı olduğunu falan söyledi. Ama bence bu adam da bir gariplik var. Ve ben bu öğrenmek için elimden geleni yapacağım.
Yemekte babam konusu açılınca Larry yanımızdan ayrıldı. James onun peşinden gitti. Tam o sırada Bahçıvan kapıdan içeri daldı.
-- Çabuk çabuk !! Kaçın o geliyor.
Annem telaşlı bir şekilde
-- Ne geliyor ? Ne oldu
Bahçıvan in ağzından çıkan kelime evdeki herkesi şok etmişti. 
-- Kıyamet geliyor. Bomba geliyor. Jack baban hala yaşıyor.
Babam mi yaşıyor mu iyide bu olamaz o öldü.
-- Rusya Rusya'ya gidin baban orada seni bekliyor. Jack babanı bulma gerekiyor. Çabuk uçağa binin !!!

Babamın yaşıyor olabilmesi beni çok fazla sarsmisti. Babam neden kendini gizlesin ki. Aklımda bir çok soru vardı. Ama hiç birine de yanıt bulamıyordum. Bahçıvan in dediği gibi uçağa bindik. Ne olduğunu detaylı bir şekilde anlattı. Söylediğine göre bir zombi bombası mi desem virüs bombası mi desem  hiç bilemedim. Ama tüm dünyaya yayılacagini söyledi. Uçağa binmistik. Tam havalandık ki birazcık bile gidemeden. Bombanın etkisi bizim ucagimiza da vurmuştu. Uçak düşüyordu. Savrula savrula yere çakıldık. Yere düştüğümuzde annemin yanına gittim. Ama annem annem ... O ölmüştü. Annemin yanında hüngür hüngür ağlıyor diğerlerini onemsemiyordum bile. Sonra arkamdan James ve Larry geldi. Larry annemin öldüğünü görünce yüksek bir çığlık attı.  O sırada annem hareket etti. Annem yaşıyor yaşıyor. 
-- Larry annem yaşıyor.
Hepimiz derin bir oh çekmiştik ki annem üstümüze yürüyordu. Annem yaşıyor ama zombi olarak yaşıyor ...

Evet arkadaşlar devamını size bırakıyorum düşüncelerinizi yorum olarak atmayı ve oy vermeyi unutmayin

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son Başlangıç Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin