Capitolul 3

38 1 4
                                    

Ne îndreptăm spre casa mea deoarece părinţii mei nu sunt acasă  pentru o perioadă asa că ne-am gândit ca Ana ar putea să stea la mine pentru o  până cand vom găsi un loc sigur deoarece, din cât ne-a spus Ana ,persoana care ne-a atacata, din greseala ne-a dat niste puteri pe care le vrea înapoi si daca le obtine o sa distruca lumea, misiunea noastră fiind de a ne descoperii pitetile si de a le controla .
-Îmi  e somn, spune Edy tratinduse in patul meu.
-Si mie, spun Ana si Ale în  acelaşi  timp.
-Vrei să  ne uităm  la un film sau serial intreb eu si deschid calculatorul.
-Da,spun toti deodată!!!
-K ,la ce vreti să ne uităm.
-TVD! spun Ana si Ale în acelaşi timp.
-NU,  spune Edy.
Nu stiu ce au mai discutata despre seriale si filme deoarece am simtit cum mi se inmoaie picioarele şi simteam ca îmi bubuie capul, ma aşez pe pat ca nimeni să  nu observe ca îmi  e rău însă Ana m-a observat si m-a întrebat ceva dar nu am putu s-a aud nimic, dintr-o data imaginea se înceţoşează si nu mai văd  nimic.

Ana pov.

Eram la Jojo acasă și ne hotaram la ce sa ne uitam ,dar ceva era în  neregulă cu Jojo o vad pe cum se pune pe pat ma apropii de ea și o intreb dacă se simte bine însă se uită la mine de parcă nu m-ar auzi și după îşi întoarce privirea ,mă uit mai atent la ea si văd  că  culoarea ochilor ei se schimba într-un gri cu o noanţă de galben iar o suvita din părul  ei devine gri. Îi studiez fata și vad cum o lacrima stă  să  cadă , însă  ochii ei devin asa cum erau înainte si şuviţa  de par revine la culoarea sa normală.
Clipeste de câteva ori şi  se uită împrejur şi fixează cu privirea telefonul care a început să sune.

Jojo pov.

Ma uit la telefon care incepe sa sune ma ridic lenesa din pat iau telefonul si îi  răspund  Guliei (sau Lia)

-Hey, Jojo Poti sa vii puţin, spune Lia avand o voce tremuranda .
-Ce ai pati spun .
-Doar vino, te rog!!
-Bine vin imediat ,spun si imi iau geaca.

Salll!! Stiu ca nu am mai scris de mai mult dar nu am avut timp. Sper sa sa va placa. Şi  apropo cea din poza eJojo.

Povestea mea...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum