Capitolul 4

23 1 1
                                    

Ale pov.
Jojo vorbește la telefon dar nu ştiu cu cine, dar pare agitată, îşi ia geaca .
-Unde te ... nu apuc sa termin propoziția că a plecat. Fără sa imi dau sema sunt luată de Ana care şi ea pare agitata.

Jojo pov.

Fug către lac, nu stiu ce a patit Lia dar se putea vedea din vocea ei ca era speriata.
Ajung la lac şi o vad cum sta ghemuita si plânge.
-Giulia... nu apuc sa zic nimi ca cineva imi pune mana la gura si un cuţit la gât in urmatoarea secundă Giulia se ridica insa aceasta devine un barbat inalt imbracat in negru su cu piele albicioasa.
-Nu îmi vine să cred că ai picat în capcana mea.
-Ce vrei de la mine?
-Vreau doar ce îmi aparține,îmi vreau puterile înapoi.
-Nu!Ce dacă nu ţi le mă omori?
-Nu bîne înțeles ca nu te omor dacă nu vrei să mi le dai asta e.Dar totuși hai să facem o înțelegere. Aduceţi-o!!!
Mă uit să văd spre cine arăta şi văd cum un bărbat o aduce pe... Lia!!!
-Ce zici?
-Ce se întâmplă..Jojo?
Mă uit la ea ai nu stau ce să fac
-Bine!spun într-un final si simt cum şiroaie de lacrimi mi se preling pe obraji
-Asa mai merge!
-Poti sa îmi iei puterile dor dacă îi faci să uite că eu trăiesc.
-Bine e alegerea ta !

Lia pov.
Mă plimb prin parc si ascult muzica când de odată cineva îmi pune mâna la gura si ma ia pe sus ca pe un sac de cartofi. Mă cară asa pana ajungem la lacul unde obișnuiam să vin cu prietenii mei.O vad pe Jojo care avea un cuţit la gât.
-Ce se întâmplă..Jojo?Vad cum se uită la mine su după îi apar lacrimile.
-Bine!pune si şiroaie de lacrimi îi apar pe fata palidă.
-Asa mai merge!spune un bărbat înalt îmbrăcat în negru.
-Poti sa îmi iei puterile dor dacă îi faci să uite că eu trăiesc.
STAI CE !!!PUTETI?!!!Am lipsit 3 zile şi ei au puteri
-Bine e alegerea ta.
Edy pov.
Suntem la Jojo acasă şi ne certăm la ce  să ne uitam dar ceva nu era în regula cu Jojo o văd cum culoarea ochilor se schimba si cum mai avea puțin să plângă,dar înainte de ai curge o lacrima fata ei devine mai albicioasă ca de obicei.Văd cum fixează cu privirea telefonul care începe sa sune
În momentul acela ma ridic si merg dupa ea .

Stiu ca nu am mai scris dar nu am avut timp sper sa va placa.

Povestea mea...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum