Jojo pov:
Mă trezesc în "camera mea" şi văd că sunt singură încerc să îmi amintesc ce s-a întamplat dar nu am reuşit aşa că mă ridic din pat dar nu apuc să fac un pas că mă dezechilibrez şi cad aşteptând să sărut pămăntul şi la propriu şi la figurat însă cineva mă prinde....dar cred că ştiu cine e acel cineva...probabil e Hector.
J:Mersi Hec....Ana!!?
A:Hey....cum te simţi....ştiu că e greu de crezut ceea ce tocmai ai auzit şi poate nu s-ar fi întâmplat asat dacă Hector nu ar fi fost aşa direct dar cred că pot să îţi explic....
Nu o las să termine propoziţia că îi sar în braţe ,ceea ce e ciudat .
J:Mi-a fost aşa dor de tine, spun şi simt cum o lacrimă mi se prelinge pe obraz dar nu una de tristeţe ci una de bucurie.Unde e Hector?
A:Oooo cred că cineva s-a îndrăgostit..
J:CEEEEEE!!!!Nu e adevarat!spun si îmi încrucişez mâinile la piept îmi ridic o sprânceană facând o faţă de copil .
A:Pai ieri v-aţi comportat ca un cuplu :v-aţi certat pe tema că vorbiţi în acelaş timp v-aţi batut cu perne şi cine te-a ajutat să îţi revii cât de cât ier când ai avut un atac de panică înbrăţşându-te?şi face o faţă de patcă ar fi descoperit smerica.
Probabil eram roşie ca racul aşa că îmi ascund capul sub plapumă.Ana începe să râda, deşi mă enerva mă bucuram că o revăd, este întrerupta de un batut în uşă.
A:Vă las singiri, în aceloment am realizat cine era .
H:Cum te m-ai simţi?spune şi se aproprie de mine.
J:Bine spun eu având capun înca sub plapumă.
H:Eşti bine ? şi îmi ridică plapuma.Cred că ai temperatură spune şi îmi pune măna pe frunte.
J:Sunt bine...mersi că m-ai ajutat...
H:Cu?
J:Pai ier m-ai ajutat să ies din acel atac de panică .
H:Păi într-un fel din vina mea ai ajuns în acea stare,spune şi îşi apleacă capul.
J:Ba nu e vina ta,din potrivă mai bine că mi-ai spus, mai devrema sau mai târziu tot aş fi aflat.
Schiţează unzănbet fal şi mă înbrăţişează.
H:Mă gândeam dacă ai vrea să faci parte din trupa mea...adică un fel de trupă din care momentan facem parte doar eu şi Ana.
J:Nu stiu ce să zic....eu ştiu să cânt doar la chitară şi dacă stau să mă gândesc bine nici la aia nu mă pricep.
H:Nu e adevărat te-am văzut cântând şi cânţi foarete bine...şi din câte am văzut era creaţie proprie.
Nu ştiu ce să îi spun dacă spun nu se va supăra iar dacă îi spun da se va bucura dar eu habar n-am să cânt decât 2 melodii şi ăle compuse de mine.
J:Nu ştiu ce să spun...
H:Te roooog!!şi face o faţă de căţeluş plouat.
J:.....Bine .
H:Yei,şi începe să sară în sus de bucuri şi după mă ia în braţe şi mă învăte prin toată camera pâna ameţi amândoi şi cădem pe jos şi începem să râdem, nu ştiu de el dar eu ma păpădeam de râs.
H:Mai uşor că o să rămâi fară aier.
J:M-ai lăstat fără aier ooo...cânt eu destul de ameţită
Şi începem să râdem mai tare ca înainte, dar suntem întrerupţi de o bătaie în uşă iar în următoarea secundă intră Ana şi se ută la mine cu o fată gen "Ţi-am spus eu."
A:Mi se pare mie sau voi doi sunteţi înpreună, la auzul acestor cuvinte am luat amândoi o perna şi am început sa o urmarim pe Ana prin totată camera şi când am prins-o am ciufulit-o bine.
A:Bine bine încetez....no o să m-ai spun asta.
H&J:Aşa să fie.
A:Acum vreţi să mân cam ceva?
H&J:Comandăm pizza?
A:Ooo ce draguţ....adică da.Dar ce pizza luăm, eu as vrea pizza diavola.
J&H:PIZZA CU ŞUNCĂ.
A:Aş vrea să comentez dar nu vreau să îmi folosesc puterile ca să vă opresc.
J:Cine sună.
A:Hai că sun eu.
H:Jojo vii în camera de antrenament pentru trupă aş vrea să îţi arăt ceva.
J:Bine.Salut sper să vă placa capitolul,şi aş vrea să îmi lăsaţi părerile voastre în comentarii pentru că ma ajută.