three.

485 61 0
                                    

Jackson

Jeho krásný obličej jsem uchopil do dlaní. Pohledem jsem těkal po jeho obličeji. Chtěl jsem se ujistit, že to co říká, myslí vážně. Tohle po mně přeci nemůže chtít. Nemůžu z něho udělat to co je ze mě. Monstrum.

,,Nemůžu, Marku. Nemůžu z tebe udělat krvelačnou bestii. To nejde,'' záporně jsem zakroutil hlavou.

I když mě ta dokonalá vůně krve opravdu dráždila, nemohl jsem. Takhle mu zničit život? To nemohu.

,,Prosím,'' zakňučel.

S povzdechem jsem se nahnul k jeho krku. On sám hlavu naklonil a tak mi dal více prostoru. A já toho také využil. Jeho krčku jsem věnoval jeden sladký polibek, načež se odtáhl.

Mark

Ublíženě jsem se na něj podíval.

,,Jacksone... já to chci. Nechci žít s myšlenkou, že já zestárnu a umřu a ty budeš navždy mladý. Chci být s tebou. Teď když jsem tě našel... po tak dlouhé době. Nenechám si tě znovu vzít," s těmito slovy jsem se rozutekl do ložnice. Opravdu moc jsem si přál, aby to udělal. Nechtěl jsem o něj zase přijít. I když je teď... no, jiný. Pořád jsem ho miloval.

Jackson

S hlasitým povzdechem jsem se rozeběhl do ložnice, kde jsem se následně posadil na postel. Mark se ještě nestihl doběhnout. Což bylo také očividné, má rychlost oproti němu byla stokrát rychlejší.

,,Marku,'' vydechl jsem jeho jméno, když vešel dovnitř.

Došel jsem k němu a jeho rtům věnoval jeden procítěný polibek.

,,Opravdu to chceš? Opravdu chceš zemřít abys byl se mnou? Chceš se živit krví a zabíjet nevinné lidi?''

Mark

Z toho letmého polibku se mi divoce rozbušilo srdce. Pořád to se mnou umí. Pořád mě tak silně dostává. Pohlédl jsem do jeho očích. Byli tak nádherné. ,,Pro tebe bych udělal všechno, Jacksone. Stejně jako ty pro mě," promluvil jsem na něj rozhodným hlasem. Chci to. Už nikdy o něj nechci přijít. Chci být navždy sním.

,,Miluju tě, Jacksone. Nechápeš to snad?"

Jackson

,,Taky tě miluju,'' své lásce jsem věnoval jeden krátký polibek na čelo.

,,Bude to bolet. H-Hlavně prosím nekřič, nemám to rád. Připadám si pokaždé zle,'' s těmito slovy jsem se spolu s ním položil na postel.

,,Opravdu moc tě miluji,'' zašeptal jsem ještě před tím, než jsem se svými rty střetl s jeho kůží. Chvíli jsem ji líbal, hrál si s ní. A až poté se do něho zakousl.

Mark

Bolestně jsem vydechl a opět ho chytil za látku trička. Prohnul jsem se v zádech, ale nijak jsem mu neodporoval.

Bolelo to. Místo, kde mě vysával štiplavě pálilo. Bylo to nepříjemné.

Snažil jsem se být ale silný. Rty se mi ztvarovali do němého výkřiku bolesti.

Cítil jsem, jak mé tělo pomalu slábne.

Jackson

Chuť jeho sladké krve jsem si opravdu užíval. Byla dokonalá. Já si byl ale vědom toho, že jej nesmím vysát celého a tak jej zabít.

Proto jsem se od něho odtáhl. Můj pohled padl na jeho obličej. Vyčerpáním omdlel. Toho jsem také rychle využil. Své tesáky jsem zabodl do své ruky a mou krev nasál do pusy.

Vampire LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat