Capitolul 5

7 0 0
                                    

"Am lasat cutia pe patul tau." adauga dupa cateva secunde in care ma gandeam care ar fi fost probabilitatea sa mi-o aduca Dwry.

Am urcat cat de repede am putut scarile si am desfacut cutia,cea ce nu prea a fost usor doarece era destul de sigilata.

Dupa ce am reusit intr-un final sa deschid cutia inauntru erau cheile de la bruneta si mare. Se pare ca Randy le-a trimis devreme,cea ce ma bucura.Il voi lauda putin la Marc si ii voi trimete o suma considerabila in cont.

Bruneta este masina mea de curse. O masina facuta special pentru mine. Este un ferrari transformat.Si poarta numele meu evident. Este neagra ,cu argintiu.Am primito cadou de la vechiul meu iubit.Insa o data ce el sa carat din viata mea fata vro explicatie,am inteles de ce tinea atat te mult sa o construiasca si sa mi-o indese pe gat. Doar cand ma aflam in ea stiam ca sunt in siguranta. Si pericolul pentru mine este atat de neasteptat incat imi poate bate in orice moment la usa,asa ca a vrut sa ma apere in orice moment de aceea nu il judecam ca a plecat. Pur si simplu,probabil asa a fost sa fie.

Marea era un ultim model de Audi iesit pe piata. Mi-a fost destul de greu sa fac rost de el ,dar cu cativa bani in plus am reusit. Si pot spune ca a fost una din reusitele mele,la care nu am apelat la nimeni ,sunt mandra de asta.

In cutie se mai afla si un plic. L-am deschis si am inceput sa citesc:"Sper ca te gandesti la cata durere ai lasat in urma ta de cand ai plecat.Tu l-ai vazut pe Dwry vre o data plangand din cauza cuiva? Nici eu. Ai vazuto vre o data pe Marry stand mai mult de 2 ore in casa?Pai sa te anunt ca nu am mai vazuto afara de cand ai plecat. Imi pare rau Ross,chiar imi pare rau ca iti spun toate astea,dar pur si simplu cred ca ar fi mai usor daca i-ai suna si ai vorbi cu ei. Incearca macar. Ti-am parcat masinile la colt. Ai grija de tine ,te iubesc.

                 Cu drag,
                   Randy!"
Mi-am simtit respiratia mai grea si fata uda. Stiam ca am facut o greseala cand am plecat fara sa le spun. Insa o data ce am inaintat nu pot da inapoi.

----------------------------

"Bruneto ,hai la masa !" striga cineva la mine.

"5 minute."

Deodata am simtit cum cineva ma trage de par si m am intors plesnind persoana.

"Ti-am zis 5 minute ,ce dracu te-a apucat?" si am deschis ochii. In fata mea se afla cateaua blonda cu mana inca in parul meu.

"Ce dracu cauta mainile tale slinoase in parul meu?" tip ea dădându-se inapoi 2 pasi.

"Anabell te-a chemat la cina. " a spus blonda si a plecat.

Mi am adus aminte de scrisoare si o furtuna de regrete ma lovit. M-am  uitat la ceas si era cu putin trecut de ora 18 asa ca m-am schimbat de rochia cu care aparent ,am adormit  luând pe mine blugi negri  si un plover alb si incaltandu-ma cu o pereche de bocanci.Am luat un pliculet de la Jen si am inceput sa trag pe nas. Asta da drog bun. Dupa ce am terminat pliculetul mi-am luat tigarile impreuna cu telefonul , restul de pliculete de la Jen si cheile de la masini . Am coborat la cina si i am vazut pe restul mancand linistiti.
M-am asezat pe singurul loc singur ,cel de langa Matt si m am uitat la ce se afla in farfurie ciudat.

"Ce dracu e asta?" intreb si stramb din nas.

"Spanac,scumpo." spune mustaciosul.

M-am ridicat de la masa si m-am dus la ciuveta sa ma spal pe maini ,desi nu ma murdarisem. In acelasi timp am auzit cum Con,caci asa il chema pe mustacios ii sopti mamei faptul ca se vede ca sunt crescuta de tata.

"Probabil daca mama nu era una din femeile carei ii place sa bage divort fara motiv ,as fi fost crescuta mai frumos. Si apropo tu ,niciodata sa nu mai aduci vorba de tata in asemenea ipostaze de parinte ce nu-si educa copii ,pentru binele vieti tale. " si uite asa m am scapat. Cum dracu sa ii zic pentru binele vieti tale? Proasta,Rosse,proasta.

Am privit spre masa si mama ma privea oarecum cu mila,ce dracu ii era mila ca ma lasat? Pe fata mi-a rasarit un ranjet urias in momentul in care m-am uitat la Matt si el se uita amuzant. Inca ma vedea ca pe o copila inocenta.

Fara sa ma uit in urma am parasit casa si m-am indreptat spre colt,acolo unde mi-am vazut masinile. Puii mei frumosi.
M-am urcat in negresa,pentru ca asa imi placea sa ii spun ,si am inceput sa pun in aplicatie tot ce ma invatase Iustin ,fostul meu iubit. Schimbul de viteze se petrecea repede si viteza crestea considerabil.

Dupa 10 minute am ajuns la Jen si am batut la usa. Se pare ca badygarzi lui nu se aflau la usa. Styles imi deschisese usa si m am intins sa il pup pe obraz zambindu-i nevinovat.

"Unde e Jen?"

"In garaj."

"Ma poti conduce pana acolo? Vreau sa vorbesc cu el."  am iesit amandoi din casa si ma condus pana la un garaj cu multe masini.

L am vazut pe Jen cum statea cu spatele la o masina si l am luat in brate pe la spate.

Ingerul ÎntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum