"nééééééé mami já na žádnej tábor nepojedu ..... Tatííííí řekni něco!!" Obořila sem se na svojí mamku a nahodila prosebný pohled na tátu "Zlatíčko je to pro tvoje dobro najdeš si tam spoustu kamarádů neboj užiješ si to budou to nejlepší tři neděle v tvém životě ano?" Řekl s klidem "cooooooo tři neděle děláte si srandu proč tak dlouho?" Začala sem zuřit "uvidíš .... Teď si běž zbalit zítra odjíždíš" "no super no už se ,,moc těším,," otočila sem se na podpatku a šla jsem to zavolat mému nejlepšímu kamarádovi ale neviděla sem ho deset let :( tak si voláme na skypu jo jen pro informaci jmenuje se Ben. Aby jste se seznámili i se mnou jmenuji s Kayte Wilson ale říkají mi buď Katy nebo Kat je mi sedmnáct a jsem jedinaček můj táta je šéf nějaké firmy a tak jsme dost za vodou. Bydlíme v Orlandu už deset let předtím sme bydleli v Praze kde sem byla i s Benem.
Skype rozhovor:
Ben: "Ahoj princezno,co potřebuješ Katy?
Katy(já): "Ahoj Beníku ... pojedu na tři týdny na tábor Hyrely" :(
Ben: "Ale kočko neboj někoho tam určitě potkáš?"
Katy: "Jo a koho asi"
Ben: "Uviďíš princezno moje... Musim jít zítra než pojedeš tam mi zavolej ať se s tebou můžu rozloučit!"
Katy: "Dobře Zavolám .... Em jak víš že jedu zitra?"
Ben: " Emmmm...nic Ahoj"
Už jsem viděla jen máš chat "no super už i on na mě sere" řekla sem si pro sebe a šla si zbalit "no budu tam tři neděle ty vole to budu mít tak dva kufry" začala sem řvát po celém pokoji "jo okay tak teď už jen zbalit" zbalila jsem si 25 kalhotek (4navíc) a jeden pár takového sexy oblečku dva balíčky kondomů (kdyby náhodou ;) patnáct triček čtyři podprsenky dvě mikyni jednu slabší druhou teplejší dvoje tepláky asi šestery legíny dvoje ryfle pláštěnku troje airmaxi holínky žabky dvanáct šortek a čtyři látkové kraťasy 26 ponožek dva kardigany (ps: nemám tušení jak se to píše snad víte co myslím) Knížku MP3 tablet netbook (ano ten Kamp prej není moc přísnej) sluchátka mobil dva vaky ručníky plavky sprcháč šampon odličovací ubrousky líčidla pastu kartáček hřeben nabíječky. Nechala jsem si mobil venku a zavřela kufr. Ještě si ráno dám něco do vaku. Sedla jsem si na okno a šla na mesenger venku mě ale upoutal pohyb člověka (jak nečekané) "Bene?" Řekla jsem si pro sebe viděla jsem kluka pro mě moc dobře známého kluka jak jde s mojí mamkou s sousedům naprosto jsem nechápala co se děje. Ale dál jsem se věnovala svému mobilu Ben byl online tak sem mu napsala.
K: "Ahoj Beníku kde teď jsi ?"
B: "Princezno em ... Doma kde bych měl být?"
K: " nic princi jen že se mi před chvílí zdálo že jsem tě viděla s mojí mamkou jít do vedlejšího domu"
B: "kočko to se ti asi fakt zdálo sem asi tak 2000km od tebe... Em chybíš mi princezno" Awww
K: " Je to hrozná dálka :( ... Taky mi moc chybíš už se těším až budu dospělá a budu za tebou moc přijet a obejmout tě. Aw
B: " Jo to já taky a ani nevíš jak moc"
Pohled Bena:
Šel jsem s Katy mamkou k nám domů který je hned vedle toho jejich měl jsem sevřenou prdel aby nás Kat neviděla "neboj balí si věci na kemp" vytrhla mě z přemíšlení její mamka "jak si věděla že nad tím přemýšlíme?" Zeptal sem se jí "mám oči Bene" odpověděla mi a zasmála se to už sme ale vycházeli do dveří a ja už se trochu uklidnil. Kat mamka si povídala s mojí mamkou a já šel do pokoje kterém měl okno přesně naproti tomu které má Kat je z nich vidět i na cestu. Měl sem roztažené zavěsy a viděl že je Kat v pokoji rychlé sem po nich skočil a zatáhnul je. V tom mi zavibroval mobil.K: "Ahoj Beníku kde teď jsi ?"
A do prdele řekl jsem si v duchu
B: "Princezno em ... Doma kde bych měl být?"
K: " nic princi jen že se mi před chvílí zdálo že jsem tě viděla s mojí mamkou jít do vedlejšího domu"
B: "kočko to se ti asi fakt zdálo sem asi tak 2000km od tebe... Em chybíš mi princezno" Awww
Musel jsem to nějak zakecat. Ale opravdu mi moc chybí.
K: " Je to hrozná dálka :( ... Taky mi moc chybíš už se těším až budu dospělá a budu za tebou moc přijet a obejmout tě. Aww
B: " Jo to já taky a ani nevíš jak moc
K: mě taky :'(
Za závěsem sem měl otevřené okno a slyšel jsem jak někdo pláče nenápadně jsem se Koukl a viděl Kat jak sedí na okně a brečí.
B: Katuško prosím tě nebreč
Psal jsem to se slzama v očích ale pak mi došlo že ona neví že sem jí viděl.
K: Bene jak víš že brečim
Sakra sakra Koukl jsem na předchozí zprávy a jasně ....
B: ten uplakanej smajlík
Yes! Bene dobře ty musel jsem se pochválitK: Ajo já sem blbá Bene já půjdu spát jsem unavená a zítra odjíždíš na ten posranej kemp. Občas ti o posledním kidu Zavolám ale Vlastě ona je tam WiFi takže si bebeme moct skypovat ... Mám tě ráda Beníku dobrou
Ani netušíš jak blízko u sebe budeme řekl jsem si v duchu
B: nejsi blbá jen ti to nedošlo ... ok budu čekat ... Dobrou noc princezno:*
Zobrazeno uživatelem Kat:
Tak to by bylo vzal jsem kufr a sešel dolu tak můžeme jet řekl jsem a mamka hned přikývla. Dorazili jsme tam okolo půl deváté a mamka hned odjela ....
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Tak co líbila se vám první část?
Co myslíte kam přijel Ben?
Vaše Kat
Ps: příběh NENÍ podle mé zkušenosti ;)
ČTEŠ
Camp
RomanceCamp místo plné dobrodružství zážitků lásky a tak dále. Na místo na které vzpomínáme vždy s úsměvem. To je náš Camp.