#4

16 2 0
                                    

Puste si písničku 

Když sme přišli na chatku vzala sem si telefon a najela na sociální sítě Messenger Snapchat Instagram atd... "Kat" "ano Bene" "pojď ke mě" "ok" zvedla sem se z postele a šla si lehnout k Benovi do postele "Kat" vyslovil moje jméno podruhé "ano" "Kat je tě...(nedořekl to)" "lidí pojďte už budou tři" vletěla do pokoje Megi. "No jo vždyť už jdeme" zabručela sem.

V jídelně:
"Takže děcka až se nasvačíte  tak prckové půjdou do lesa na procházku a puberťaci budou připravovat večerní program jasný" "jasný" odpověděli sme sborově. Přišel k nám náš vedoucí a řekl že večer bude diskotéka. "Takže musíme vyzdobit klubovnu musíme tam pověsit světla co rozzáří bílou barvu(víte co myslím). Přešli jsme tedy do klubovny a začaly zdobit po dvou hodinách hodinách SME sme měli hotovo. "Děkuji za pomoc teď jděte na chatku a do večeře máte volno. "Kat" "ano Bene" "půjdeme do bazénu" "klidně jdi já budu tady" "proč pojď tam s name ... Se mnou" řekl smutně "promiň ale bolí mě hlava jdi sám" "dobře"řekl posmutněle vzala sem mobil a sčekla sociální sítě. Odložila mobil a zavřela oči zbudilo mě až nepříjemná zima otevřela sem oči a viděla Bena jak si jen v boxerkách lehá vedle mě. "Co blbneš" zeptala sem se ho "jdu k tobě nebavilo mě to tam bez tebe spí dal" řekl a usmál se na mě. otočila sem se k němu zády a on si mě k sobě přitáhl po deseti minutách sem cítila kapky slz na svém těle otočila sem se a Ben brečel "copak?" Zeptala sem se ho a obejmul okolo břicha. "Víš chtěl bych ti něco říct" "povídej" povzbudivé sem se na něj usmála "miluju tě už dlouho a chci se tě zeptat budeš se mnou chodit?" brečela sem dojetím "taky tě miluju už dlouho"  začala sem ho líbat "beru to jako ano"  usmál se na mě já sice přikývla ale řekla jsem "egoisto"   "miluju tě Kate" "miluju tě Bene"

_-_-_-__--_-_-_--__--_-_-_-__-_-_--_
Najs další kapitola za námi omluvte chyby prosím píšu ji ve třičtvrtě na dvě rano i tak doufám že se líbila.

Vaše Kat

CampKde žijí příběhy. Začni objevovat