Mila en Jonas komen aan in het vliegveld van Zaventem en worden opgewacht door hun vrienden Jimmy en Charlie. Ze staan te lachen en te zwaaien en Charlie vliegt Mila direct om de nek. Ik heb je gemist zegt Charlie. Ja ik jou ook. Kom dames op naar huis zegt Jonas die bij Jimmy staat. We springen de auto in en rijden naar huis. Na veel lange files zijn ze aangekomen in Antwerpen. Het nog altijd even betrouwbare stadje.
Komen jullie nog even binnen ? vraagt Mila aan Charlie en Jimmy. Tuurlijk zegt Charlie en springt uit de auto voordat Jimmy kan antwoorden. Jonas doet de valiezen snel naar boven als ik, Charlie en Jimmy plaatsnemen in de zetel. Moeten jullie iets drinken ? vraag ik. Water zeggen ze alletwee. Wacht Mila ik help je wel zegt Charlie. Oké zegt Mila. Mila hoort dat er iets mis is met Charlie en dat ze Mila iets moet zeggen. Charlie is er iets ? vraagt Mila bezorgd aan Charlie. Mila je moet me helpen. Je weet wat ik je een week geleden heb verteld. Ja dat zegt Mila. Ik heb het nog altijd niet tegen Jimmy verteld. Wat ? roept Mila dat ook Jimmy naar de keuken kijkt en Mila onschuldig lacht. Waarom niet ? Elke keer als ik het hem wou vertellen kwam er iets tussen er belde iemand of Jimmy moest dringend weg. Wat moet ik nu doen ? vraagt ze onzeker. Charlie je moet het hem echt vertellen. Ja ik weet het maar. Kom ik zal bij je blijven zegt Mila en duwt haar naar de woonkamer. Naar Jimmy.
Net op hetzelfde moment loopt Jonas de woonkamer in. Hey man proficiat he zegt Jonas. Charlie kijkt Mila met grote ogen aan. Waarmee ? vraagt Jimmy. Jonas kijkt onzeker naar Charlie en ziet haar daar verschrikt staan. Charles moet je mij iets zeggen ? vraagt Jimmy. Zeg het nu zegt Mila geruststellend. Mila doet teken dat ze even naar de keuken gaat met Jonas maar dat ze altijd mag roepen. Charles ? vraagt Jimmy nogmaals.
Sorry dat ik het nog niet eerder heb gezegd maar er kwam altijd iets tussen en nu weten Mila en Jonas het voor dat jij het weet en sorry echt waar. Waarover heb je het ? vraagt Jimmy onwetend. Ik ben zwanger Jimmy. Wat ? OMG !!! Dat is geweldig !!! roept Jimmy door het hele huis. Jimmy vliegt Charlie in de armen. Terwijl Jonas en Mila lachend toekijken. Charlie gooit een kus naar Mila. Mila lacht terug.
Reacties zijn altijd welkom. Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden en stemmen mag ook altijd. Ik heb liefst dat jullie iets achterlaten en ik beter kan doen dan jullie het maar niks vinden . Veel groetjes Yenthe En volg mij ook dan blijf je op de hoogte van de laatste nieuwtjes.
JE LEEST
Future of the Ghost Rockers
RomantikDe toekomst van de ghost rockers gaat goed maar zijn er dingen die veranderen ? Ontdek het hier