Speurbevers

264 15 5
                                    

Oké Alex toen jij op reis was met Hanne. Gedroeg zij zich anders op momenten ? vraagt Mila. Ja 1 keer maar .. En wanneer ? Hanne was tijdens ons etentje naar het toilet geweest ook net toen we dat gesprek hadden en kwam wat verward terug. En toen hebben we gepraat en is ze weg gelopen. Daar moeten we het hebben zegt Mila. Huh ? zegt Jonas. Hanne gaat naar het toilet en komt verward terug. Daar is iets gebeurd roept Charlie. Voila zegt Mila. En dat moeten we uitzoeken zegt Mila. En hoe gaan we dat doen ? vraagt Alex. Ja ons binnenlaten in haar huis gaat ze niet meer doen. Maar wat moeten we dan doen ? vraagt Mila. De andere denken na. Ik weet niks zegt Charlie. Ja Hanne woont bij haar ouders dus daar geraken we ook niet zomaar binnen zegt Mila. Maar er is iets en ik voel het zegt Mila. Weet je ik ga morgen nog een proberen praten en we zien wel ? zegt Mila. De andere ghost rockers knikken. 

De volgende morgen vertrekt Mila na het ontbijt naar het ouderlijke huis van Hanne. Mila loopt moedig naar de voordeur. Mila belt aan. Hanne doet open gelukkig geen ouders die ze moet passeren. Hoi Hanne zegt Mila. Ik wil eens met je praten. Mila zegt Hanne. Nee ik voel dat er iets met jou en ik wil weten wat zegt Mila. Mila er is niets zegt Hanne. Jaja zal wel dat moet ik geloven. Wij moeten praten. Mila duwt de deur open en loopt het huis binnen. Hanne laat haar dan maar gaan zitten in de veranda. Hanne ik weet dat er iets zegt Mila en kijkt diep in de ogen van Hanne. Ze ziet dat Hanne zachtjes tranen in haar ogen krijgt maar die direct weg pinkt. Nee Mila is er echt niet. Ik zit in de knoei met mezelf en heb tijd alleen nodig dat is al. Mila knikt. Ik ken jou Hanne. Wij kennen elkaar al lang. Ik zie dat er iets mis is met jou. Dan barst Hanne opeens uit in tranen. Mila pakt haar vast. Het is goed. Rustig zegt Mila. Hanne kalmeert. Oké probeer rustig uit te leggen wat er aan de hand is zegt Mila. Nee Mila ik breng jullie dan in gevaar zegt Hanne snikkend. Gevaar zegt Mila verbaasd. Ja toen we op reis waren heb ik een sms gekregen van mijn ex. 

Mijn ex heeft door mij 3 jaar in de cel gezeten. Hij had diefstallen gepleegd en ik ben hem gaan aangegeven. Maar binnen die tijd had ik Alex leren kennen en was ik helemaal vergeten. Mila knikt. Waarom heb je niks over hem gezegd tegen mij ? vraagt Mila. Wij kennen elkaar al zo lang. Hij is gestoord Mila zegt Hanne bang. En toen Alex op reis waren stuurde hij mij een sms. Als ik jullie niet zou laten vallen en Alex dan zou hij jullie en mij iets aan doen. En ik vond het toen het beste om weg te lopen. Ik wil jullie niet kwijt maar ik had geen andere optie. Hij is deze gene die die echtscheidingsbrief heeft gestuurd. Niet ik zegt Hanne. Oké zegt Mila in shock. Als hij hier achter komt maakt hij jullie en mij kapot zegt Hanne. We moeten dit aan de andere vertellen en zeker Alex. Wij kunnen je redden Hanne. Hier zijn de dreigbrieven die hij naar mij heeft gestuurd zegt Hanne. Oké we gaan zegt ze. Ze rijden naar het huis van Mila en Jonas. Ondertussen zijn de andere ghost rockers er ook.

 Mila stapt de woonkamer binnen. Hey jongens ik heb iemand meegenomen zegt Mila. Iedereen kijkt meteen op. Hanne komt naast Mila staan met rode ogen van het huilen. Iedereen blijft stil zitten behalve Alex die vliegt Hanne direct om de nek. Ik heb je zo gemist zegt hij. Jongens Hanne heeft onze hulp nodig zegt Mila. Ze gaan samen in de zetel zitten. Iedereen kijkt meteen bezorgd op. De reden waarom wij niks meer van Hanne gehoord hebben is omdat ze bedreigd word door haar ex man. Hij is gestoord. Hij wil Hanne en ons kapot maken als hij er achter komt dat wij hier vanaf weten. Hij heeft die echtscheidingsbrief gestuurd. Hanne heeft dit alleen gedaan om ons te beschermen en nu moeten wij haar helpen zegt Mila. Hanne ligt snikkend tegen Alex aan. Zij is een vriendin en we laten niemand vallen. Ook al zijn we in gevaar. We zijn er altijd samen uitgekomen en nu ook. 


Sorry dat het zo laat is was naar de boekenbeurs gegaan !!! Maar toch veel plezier !!! 

Future of the Ghost RockersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu