Huiswaarts

365 15 0
                                    

Hallo sorry dat ik nu as opnieuw post. Hier is de eerste levensdag van Jay !!! :)

Vandaag mag Jay en Charlie naar huis na een rustige 2 dagen in het ziekenhuis te zijn. Jimmy komt binnenwandelen met de maxicosi voor kleine Jay. Charlie ruimt haar spullen op en kleedt Jay dik aan voor de koude winter. Dan legt ze hem slapend in zijn maxicosi. Charlie neemt haar spullen als Jimmy Jay neemt en samen lopen ze naar de auto. Jimmy zet Jay in de auto en Charlie zet haar er langs als Jimmy van voor gaat zitten. Hij start de auto en rijdt naar huis. Jay slaapt de hele autorit door. Als Charlie thuis aangekomen rustig uit de auto komt en Jimmy Jay pakt. Binnen haalt Charlie Jay uit zijn maxicosi. Jay begint te wenen. Charlie geeft hem borstvoeding en legt hem dan in zijn wiegje. Dan word er gebeld. Jimmy doet open en ziet Jonas en Mila. Hij lacht meteen. Hij is altijd blij als hij zijn beste vrienden er zijn. Kom erin zegt Jimmy en laat Jonas en Mila binnen. Hey Charlie zegt Mila Waar is Jay ? vraagt Mila. Jay slaapt juist zegt Charlie. Mila zet haar langs Charlie in de zetel. En hoe voelt het om terug thuis te zijn ? vraagt Jonas. Veel beter zegt Charlie. Hier hebben we pas echt rust zegt Charlie. Juist op dat moment begint Jay te wenen door de babyfoon. Ik ga mee zegt Mila tegen Charlie. Samen lopen ze naar de kamer van Jay. Charlie pakt hem uit de wieg en wiegt hem heen en weer om hem stil te krijgen. Kijk wie is hier is Jay zegt Charlie en geeft Jay aan Mila. Hey Jay wat ben je mooie jongen zegt Mila. Hij is zo schattig zegt Mila. Ik weet het en ook rustig eigenlijk zegt Charlie. Ik hou zo van mijn twee ventjes zegt Charlie als ze Mila knuffelt.

Het is maar een klein deel ik weet het maar als jullie massaal stemmen komt er vandaag nog een tweede deel !!!  

Future of the Ghost RockersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu