Yesung vampir adlı grubu kurdu.
Yesung : Sizler benim kardeşlerim gibi olduğunuz için itiraf ediyorum bu bi sır ben aslında vampirim.
Donghae : :O
Kyuhyun : Bende adriana limaydım zaten.
Donghae : :O :O
Kyuhyun : dkksksk
Eunhyuk : Balığım iyimisin?
Donghae : :O
Kyuhyun : Donghae delirdi imam çağırın.
Ryeowook : yesung şuan blood izliyo djdkkd vampirmiş gülüyim bari.
Yesung : inanmayın banana bn ciddiyim ayrıca odamı gözetlemeyi bırakın.
Eunhyuk : yesung yanıma gelip kanını içebilirmiyim diye soruyo manyah dndnjdj
Donghae : :O
Kyuhyun : :O
Leeteuk : Yesung sakince o diziyi izlemeyi bırak. Grubun lideri olarak üyelerimi korumak zorundayım. Saati olmayan kişilerin bileklerini ısırıp saat şeklini yaptıkları manyaklardan biri olmanı istemem.
Heechul : çocukluğumuza laf yok.
Donghae : :O
Yesung , Donghaeyi kıçına tekme atarak gruptan çıkardı.
Eunhyuk : sen kimsinde balığımı gruptan atıyosun.
Eunhyuk , yesungu vampir sandığı dişlerini sökerek gruptan çıkardı.
Kyuhyun :
Günlerdir o fotoğrafa bakıp gülüyorum.Ryeowook : Lan kyuhyun dalga geçme zürafalarımla saldırırım sana.
Kyuhyun : Ndng saldır hadi durma djjdjdj
Ryeoeook : daha atletini düz giyemeyen varlık bna laf sokucaksa intihar ederim.
Donghae : :O
Kyuhyun : lan sen nasıl geldin geri :O
Donghae : sanane slk şey :D
Kyuhyun : yesung gözlerine lens takıyo . Sarı lens . :D
Leeteuk : Yesung şuan menepoza girme çağında böyle şeyler normal. Ama lütfen bilgesayarını alın. Şu diziyi izletmeyin.
Donghae : :O
Kyuhyun : yeter lan yeter almışken şunun telefonunuda elinden alın.
Sungmin : gruba bakıyım dedim herşey normalmi diye . Normal gibi . Yemek isteyen.
Donghae : :O
Eunhyuk : Kyu çıldırdı yastığını parçalıyo jdjdjdj
Donghae : :D
Shindong : ben yemek isterim.
Kangin : bende
Kyuhyun : hayatı normal karşılamaya çalışıyorm. Birazdan dayak yicek olsamda hakkınızı helal edin.
Sungmin : neden la
Ryeowook : kyuhyunnnnn !!!!!
Kyuhyun çevrimdışı.
Ryeowook çevrimdışı.
Yesung vampirdışı.
Bir bölümün daha sonu cidden zor oluyor hem sınavlar hem de bu bnmle birlikte yazmak istene olursa mutluluk duyarım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WhatsApp--> SuperJuniorFan
FanfictionSuju fanları bu konuşmadakiler tamamen hayalidir ama kişilikleri aynıdır. Vote vermeseniz bile okuyun :)