In cautarea lu' Slendy

98 11 11
                                    

Tipete. Asta este tot ce imi doresc sa aud. "E Scream! Fugiti!" Vreau ca lumi sa ii fie frica de mine!

Stiu! Sunt ciudat. Nu ma judecati. In fine.. Cred ca sunteti aici ca sa imi aflati povestea plictisitoare. Deci....

Ma aflam in clasa, la scoala, dupa ore ....la fu**ing detentie. Cum am ajuns la detentie? Asta nu conteaza. Important este ca l-am vazut. Pe cine? Pe Slendy! ... Pai... O chestie de 2m., cu 4 tentacule, imbracata la 4 ace, fara vr' un fel de fata Siii....... Sunt nebun!

De atunci am plecat de acasa. De ce? Pentru ca vreau sa vad daca toate creepypastele citite de mine sunt adevarate....
______________________________________

Ma plimb singur pe landa o padure deasa. "Ciudat". Ma simt urmarit. "E clar. Am inebunit de tot.". Am inceput sa vorbesc singur mai nou....

Trec pe langa un rau care se afunda in padure si vad pe un copac o foaie ciudata. Ma intorc sa vad daca sunt urmarit. Aveam dreptate cu asta! Sunt urmarit!

Dupa ce ma intorc, vad un tip cu o masca neagra pe fata. O-ok...seamana prea mult cu Hoodie ca sa il ignor. Of corse ca merg bupa el!

Asa ajung sa alergca descreeratul, prin padure; pana ma impiedic si ma trezesc cu un alt tip stand pe spinarea mea. Shet! E fu**ing greu! Daca ala e Hoodie......asta-i....Masky... Shet!

Ok so....am dat de ei...deci ori ma omoara pe loc ori ma duc la Slendy care ma va omori.... Sunt un om mort!

"Si acu'.....ce facem cu el?"
"N-nu stiu....Slender a zis sa il ducem ....."
"Nici o problema.......!" spune Masky, pregatindu-si pistolul ca sa imi zboare creerii.
"A ZIS CA IL VREA VIU!"
"Ok, ok! Am inteles Hoodie!"

Apoi Hoodie imi da cu ceva in cap si sunt knok out!

"Tu il cari Masky!"
"Of! Fie!"

Hope you like it!

ScreamUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum