Pe mana a 2 nebune

20 6 1
                                    

Dupa ce ma trezesc, iau micol dejun, apoi plec sa imi strang lucrurile din vechiul conac care mia fost casa pentru aproape o saptamana.

Politistii pleaca de aculo pe la amiaza, deci am de asteptat. Intre timp incearca si mama sa ma sune, da' nu ii raspund.

Cand pleaca politistii, intru pe furis in conac. Urc la mine in camera si imi indes in ghiozdan hainele, incarcatoru' de la telefon si inca o pereche de bascheti, apoi cobor la bucatarie unde fur o clatita de ieri din frigider si..... Am o surpriza 'foarte placuta'.... Cele 2 nedune handicapate de soramea si mama sunt in spatele meu. 'Crap!'

"Zack...." spune mama cu o voce.... blanda? Nu am mai auzito vorbind asa se cand a murit tata... Ma intorc spre ele, neafisand vreo expresie.
"Ce vreti?" intreb scurt
"Vrem sa vi cu noi, acasa" spune mama.
"Ei binesi eu am vrut sa am o viata normala, dar nu se intampla mereu cum vrem noi." spun si bau sa plec, dar mama ma prinde de brat, iar soramea imi da cu cema in cap, mai rau ca Hoodie, si sunt Knock out....iar..

......Time Skip......

Cand ma scol, ma trezesc legat de un scaun, in mijlocul sufrageriei fostei mele case... 'Tarfe nenorocite.'

"Vad ca te-ai trezit fratioare." spune sormea cu un aer superior
"Fi atenta, daca ma dezlegi nu te omor."
"Nu mersi 'scumpule'" spune si mama, venind din bucatarie
"De ce ma tineti prizonier nebunelur?" intreb incercand sa ma eliberez, dar nu imi iese...
"Pentru ca politia plateste vine pentru un hot ca tine!" spune mama cu dispret, dar zambind
"Cat mai exact?" intreb interesat
"10.000$ de persoana." spune soramea
"10.000?" intreb gata sa imi sara ochii din cap..
"Da. Acum taci din gura aia jegoasa a ta!" spune mama. 'Sigur ia premiul pentru cea mai 'buna' mama...' imi dau ochii peste cap si ii scriu discret Bellei

'Bella mama si soramea ma tin prizonier in vechea mea casa... Help!'

Dupa ce ies de la mesagerie, mama imi iordeste telefonu'

"Fara telefon!" spune si pleaca. Vai cat o urasc. Multi ma intrebau 'De ce o urasti pe maica-ta?' acum cred ca au gasit raspunsul...

Nu trece mult si soramea vine spre mine cu in cutitas si incepe sa ma taie pe maini, pe jumatatea inferioara a fetei, si pe corp, lasand sangele sa se scurga din ranile mele. Ma uit cu durere si dispret la sora mea mai mare. Apoi aud pe cineva batand la usa.

Mama deschide usa si un pusti de varsta mea se autoinvita in casa.... Nu pot sa cred... E.... Masky....

Cand ma vede erte un poc socat de aspectul meu 'minunat'. Scoate pistolul dun buzunar si le omoara pe mama si soramea. 'Mai bine el decat eu'. Dupa ce termina cu ele, ma dezleaga si fugim inapoi spre casa, eu cu ghiozdanu' in spate, el cu pistolu in mana pana cand, dam de politie. Se aude in foc de arma si simt o durere imenda in unarul stang.

"Aahh...." tip de durere, dupa care eu si Masky o luam iar la fuga, eu pierzand destul sange pe drum...

.....Time Skip......

Ajunsi acasa, sunt pe jumate mort, la vederea mea Bella imi stiga numele, apoi ma prabusesc in mijlocu' sufrageriei......





ScreamUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum