Nou-venita

29 6 5
                                    

Ajunsi acasa, fara nici o alta oprire, ma indrept direct spre birou.

"Caracatita, am abus o fata. Ii trebuie o camera."
"Pe mine de ce nu mai intrebat daca are voie sa vina?!"
"Pentru ca mi-a fost lene. Acu zi mai ai camere goale?"
"Da....."
"Bun! L-ai auzit Operator! Hai sus...... Da' unde e camera.....?"
"E langa a ta....usa din stanga....."
"OK. Da.... Cine-i in dreapta?"
"Eyeless Jack"
"Kk" si in secunda urmatoare plecam spre camera. O las pe Operator acolo si plec intr-amea. Daca are nevoie de mine poate sa bata in perete.

......Time Skip.......

"Veniti la masa idiotilor!" ne ordona Eyeless Jack. Ies din camera, in timp ce Toby intra intra-lui.
"In locul tau nu as cobora la bucataeie decat daca vrei sa vomiti sau sa devi canibal......." ma avertizeaza apio intra in camera sa si blocheaza usa.

In acel moment, iese si Operator.
"Nu mergem la masa?" ma intreaba
"Nu daca vrei sa vomiti tot ce ai mancat anul asta..."spun si o trag in camera mea
"1. De ce sa vomit? 2. De ce suntem aici....singuri?" intreaba si se departeaza de mine
"1. Pentru ca am auzit ca Eyeless Jack nu-i un bucatar prea bun. Si 2. Pentru ca nu i-am dat jocul inapoi lui BEN si ne putem juca in continuare pe el..."
"O-ok" cu astea fiind spuse, eu si Operator ne apucam sa ne jucam din nou Ocarina o time.

........Time Skip.......

Dupa vreo 3 ore de jucat, in sfarsit se termina si ultimul nivel. Sunt destul de sigur ca Dark Link trebuia sa apara sa ne omoare acu' o ora... In fine.

"Hai sa mergem sa halim" ii spun eu sarind efectiv din pat.
"Da' nu ziceau ca nu stiu sa gateasca?"
"Am zis ca Eyeless Jack nu stie..... N-am zis ca eu nu stiu."
"Tu? Gateasti?" si bufneste ca scroafa in ras.
"Da stiu. Acum daca nu vrei sa mori de foame hai in bucatarie!"
"OK, OK!" si zvuram in bucatarie.

"So, ce vrei sa halesti?"o intreb la misto, ca oricum fac senvisuri.
"Ce iti iese cel mai bine.....bucatare" si iar rade ca proasra....

Dupa 5 minute de concentrare pe ingrediente, ca sa imi iasa haleala bine, halim si noi insfarsit ceva comestibil.
"Cand ziceat ca sti sa gatesti nu am crezut ca cel mai bine iti iea senvisurile..." spune plictisita
"Cel mai bine, imi ies spaghetele, dar cum n-am cu ce le face, multumestete" Ce tot zic eu? Nu stiu sa fac alt ceva in afara de astea si clatite...
"Bine castigi doar pentru ca m-ie foame!"

Dupa ce mancam, mergem fiecere la camera lui si ne culcam. Pentru ca pe mine cel putin ma va astepta o zi...... 'Super minunata'. Maine plec la prima 'vanatoare'. De ce? Ca imi place sa imi fac viata grea ai pentru ca vreau!

........Time Skip......

De dimineata, plec direct la vanatoare. Cand ajung acolo, vad pe cineva plimbandu-se singut(singura). Ma apropii ca sa vad cine esre cand realizez ca e....

Cine crezi ca e victima lui Scream. Pune numele si ce era pentru el. Cel mai inspirat personaj castiga!

ScreamUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum