Chapter 2

201 6 0
                                    

(farisha menunjukkan baju dressnya yang hendak diberi kepada kawan kawannya )

"wow "...
Jerit Nurul dan Alia sambil nemandang ke arah baju dress 👗 yg dipengang oleh Farisha

"cantik gilerr baju dress ni kau nak bagi dekat kitaorang kerr? "
Tanya Alia sambil memengang baju dress itu.

"ya lah. Memang aku nak bagi dekat korang pon "jawab Farisha sambil tersenyum.

"ye kerr.. Kau beli dekat mana dress nih cantik sangat "tanya Nurul sambil tersenyum lebar.

"Daddy aku kan baru balik dari london jadi aku suruhlah daddy aku belikan dress ni dekat korang". Jawab Farisha.

"london! Pasti mahalkan dress ni "kata alia dengan muka yang terkejut.

"Tapi kitaorang nak pakai bila dress ni "tanya Nurul dengan muka yg hairan.

"Ha. Bagus soalan tuh, aku nak korang pakai dress ni masa hari jadi aku nanti. Boleh tak?"tanya Farisha kepada kawan kawannya.

"Boleh sangat "jawab Nurul dan alia kecuali ain.

"Ain? Kau tak suka ke aku bagi dress ni dekat kau?" Tanya farisha dengan muka yg hairan.

"Aku tak suka la dress nih. Aku lebih sukakan pakaian rock. Jawab ain.

"Boleh la sekali nih jerr "pujuk Farisha kepada ain.

"Boleh la"pujuk alia.

"Boleh la ain "pujuk Nurul.

"ye la.. ye la.. Tapi sekali nih jerr "jawab ain dengan muka yg malas.

"OK "jerit Farisha, Nurul dan Alia dengan muka yg gembira.

Oh lupa nk bagitahu yg ain tuh dia x suka pakaian perempuan dia lebih sukakan pakaian lelaki.

(kawan kawannya pon pulang)

Maaf Klau ada yg tersilap typo kerr. Jgn lupa follow saya n jgn lupa undi.

Miss Pink and Mr. Blue Where stories live. Discover now