Niewidzialna

126 6 1
                                    

8:30 rano                                           Spałam gdy nagle usłyszałam dzwoniący dzwonek.Wstałam i zaczełam przeglądać Styl i Szyk miałyśmy trochę więcej fanów.W pewnym momencie do pokoju weszła moja mama Sabrina i oznajmiła ,że śniadanie jest już gotowe.Ubrałam się i zeszłam na dół.W myślach nie przestawałam myśleć o mojej przyjaciółce Ambar.W kuchni jak zawsze towarzyszył mi zapach porannej kawy ,którą jak zawsze mama dopijała do południa.Byłam bardzo głodna i odrazu wziełam swój posiłek.Po zjedzonych tostach miałam jeszcze pół godziny czasu wolnego przed szkołą postanowiłam więc zapisać kawałek piosenki ,która od dawna chodziła mi po głowie ,a przecież mogłaby z tego powstać kolejna piosenka na open music. Nie zastanawiając się wziełam ołówek i zapisałam to w moim notesie.Czas mijał bardzo szybko i musiałam iść do szkoły.                                                  10:12 w szkole                                   W czasie przerwy nie mogłyśmy odpędzić się od rozmowy z Ambar przez internet.A my takie już jesteśmy ,że to co sobie postanowimy to to zrobimy.Kiedy włączyłyśmy kamerkę i zobaczyłyśmy Ambar zadawałyśmy jej mnóstwo pytań. -Jak tam u ciebie?                             -Myślisz o nas? Nie zapomniałaś nas?                                                     -Jak jest w Cancun? Byłaś już na plaży?                                                 -Kiedy wracasz?                                -Spokojnie dziewczyny.W Cancun jest superowo i oczywiście o was nie zapomniałam teraz czekam na shake -odpowiedziała Ambar.       To nas trochę uspokoiło ,ale i tak za nią mega tęskniłyśmy.              19:20 Po szkole. W Jam&Roller.  Kiedy po jeździe na wrotkach zapytałam Yim o Ramiro.Była naprawdę bardzo smutna.Ramiro bardzo się jej podobał.

           Przytuliłam ją i powiedziałam jej ,że napewno Ramiro to wkrótce zauważy i żeby się nie martwiła

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

           Przytuliłam ją i powiedziałam jej ,że napewno Ramiro to wkrótce zauważy i żeby się nie martwiła.Ja osobiście Ramira nie znosiłam.Był taki arogancki i uważał się za gwiazdę.Ale to wkońcu moja ♥przyjaciółka♥.                            

Nwm co ile będą nowe części myślę ,że pojawią się wtedy kiedy będę miała na nie czas i ochotę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nwm co ile będą nowe części myślę ,że pojawią się wtedy kiedy będę miała na nie czas i ochotę.Przepraszam jeżeli przez przypadek pomylę ,się i zrobię jakiś błąd ortograficzny .Musicie się wiązać z tym ,że strasznie dużo czasu zajmuje mi napisanie 1 części.

Yamiro historia niezwykłej ♥MIŁOŚCI♥Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz