7:20 rano Dzisiaj nie obudził mnie jak zawsze mój dzwonek ,ponieważ wczoraj niechcący zleciał mi z biurka.Dlatego się zdziwiłam ,bo wstałam wcześniej niż zwykle bez niego.Po śniadaniu pobiegłam do Rollera.Była sobota ,więc nie musiałam być w Blake.Dziś miał być konkurs wrotkarski i niestety byłam w parze z Ramiro. 8:13 Gdy weszłam do Jam&Rollera zobaczyłam Yim i Ramiro.
Niewiem czemu ,ale poczułam coś w rodzaju zazdrości. Dobra Yam uspokój się,przecież to nic takiego-mówiłam sobie w duchu.
3 sekundy później O Yam jesteś jak dobrze cię widzieć ,miałaś rację ,że Ramiro to wkońcu zauważy -powiedziała Yim.Jesteśmy razem-powiedział Ramiro. A ,tak to....fajnie-wydusiłam z siebie. I poszłam się przygotować. Podczas przygotowań 10:56 Gdy zrobiłam makijaż zobaczyłam w lustrze dwie łzy które spływały delikatnie po moich policzkach szybko je wytarłam . Konkurs 11:22 Niestety Ambar i Matteo nie mogli wystartować ze względu na to ,że byli w Cancun. Wystartowałam trochę niepewnie.Zatańczyłam i tuż po tym czekaliśmy na ogłoszenie wyników. 11:35 Ogłoszenie wyników.
Niestety nie przeszliśmy do kolejnego etapu Przegraliśmy.
15:34 Po konkursie Yim rozmawiała z Ramiro,a potem poszłyśmy razem do domu żegnając go.Tylko czemu ja byłam taka wesoła? ... Tego chyba nawet najmodrzejszy człowiek na świecie by nie zrozumiał.
CZYTASZ
Yamiro historia niezwykłej ♥MIŁOŚCI♥
Ficțiune adolescențiYam i Ramiro =Yamiro A zaczyna się burzliwie i kończy miłością.