hoofdstuk 2

726 33 4
                                    

Het is de maandag ochtend de eerste dag dat ik weer terug ga naar school sinds de zomervakantie.

Mijn zomervakantie was geweldig. Ik heb dit jaar met me nichten een steden trip gemaakt in marokko. We zijn langs alle mooie steden geweest.
We hebben gefeest en mooie stranden   
bezocht. We zijn langs verschillende steden geweest zoals; tanger tetouan asilah.

Me ouders me broer en ze verloofde zijn in rabat gebleven en zijn ook naar de Sahara geweest.

Het was allemaal heel gezellig maar terug naar de realiteit. Het is maandag en ik haat maandagen net als denk ik 95% van de bevolking in de wereld.

Ik stond op en poetste me tanden douchte en kleed me om in een simpele jeans en bloesje. Het was nog vroeg in de ochtend en me ouders sliepen nog. In de keuken maak ik een ontbijt voor mezelf.

Ik nam de bus naar het station, zodat ik de trein kon pakken naar Rotterdam.

Het was nog donker zo vroeg was het toen ik in de collegezaal zat en uit het raam keek. Ik was zo diep in gedachten dat ik niet door had dat er iemand naast me kwam zitten.

Ik hoorde iemand  naast me praten het was een mannelijke stem. K had de neiging om hem gewoon te negeren, maar ik dacht aan me moeder en zo had ze me niet opgevoed.

Ik draaide me om. WOW ik had nog nooit zo'n knappe man gezien.
"Heb je een pen voor me " vroeg hij met een diepe stem. "Ik heet Mounir btw, wat is jou naam'? Ik stond met open mond naar hem te staren. Hij trok een wenkbrauw op en keek me raar aan.

Ik heettt Samira....

Mounir&SamiraWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu