Ik kon het niet. Ik kon niet opnieuw verliefd worden niet nadat wat hij gedaan had. Ik rende de wc in En begon te huilen. Het was zo lang gelden maar nog steeds raakte het me.
Na al dat huilen, en frustraties ben ik maar naar huis gegaan. "Mamaa ik ben thuis" ik hoorde niks terug. Er was blijkbaar niemand thuis. Ik begon honger te krijgen dus bestelde ik een pizza, net toen ik me telefoon wou pakken om te bestellen ging de bel.
Ik deed de deur open er stond een jongen met een pizza in zijn handen. Ik keek hem raar aan en zei. "Ik heb nog niks besteld ik denk dat je verkeerd bent" "uhm bent u Samira Ben Omar" " ja" zei ik. "Oke dan is deze pizza voor u ene Mounir El.. heeft hem besteld voor u, eetsmakkelijk en een fijne avond nog.
Hij duwde de doos in me handen en rende naar zijn motor. Ik stond met open mond naar hem te kijken . Wat gebeurde er nou net.
Ik at de pizza op en ging een aflevering kijken van arrow op netflix. Ik viel net in slaap toen ik een berichtje binnen kreeg.
Onbekend nummer: Hoe beviel de pizza :)
Smira: wie ben jij??
Onbekend nummer: zie het als een bedankje voor de pen vanochtend.
Weer je al wie ik ben??OMG dit is mounir!!!
Samira:Mounir??
Onbekend nummer:jup that is me.
Samira: ooh thanks voor de pizza had echt niet gehoeven:)
Mounir: voor zo'n mooi meisje moet je toch wel iets doen.
Ik heb na dat laatste berichtje niet gereageerd. 'Mooi meisje'. Moet het nou altijd om uiterlijk gaan. Ik wil niet weer een vriendje die me alleen maar mag om looks.
************************************Dat was hoofdstuk 4 alweer
Laat een comment achter wat je er van vindt.Xoxo Rotterdammertje