Μπαίνω μέσα της με ταχύτητα καιι οίκτο. Όλες για αυτό είναι.. Μόλις βρίσκουν ότι έχεις ένα μάτσο γαμημένα χρήματα έρχονται και σου τρίβονται με την προϋπόθεση ότι θα τους κάτσεις και ότι θα είστε μαζί.. Για τα χρήματα! Για να βλέπουν οι άλλοι πως είναι να κυκλοφορείς με έναν φράγκου γκόμενο. Δεν σε αγαπούν για αυτό που είσαι πραγματικά.. Το μέσα σου δηλαδή!
" Σε παρακαλώ.. Λίγο πιο σιγά.. " Την ακούω να λέει σιγανά μέσα από τους αναστεναγμούς της. Όμως δεν υπακούω. Πότε μου δεν άκουσα μια γυναίκα. Και ποτέ δεν θα γίνει!
Ο ρυθμός μου αρχίζει να αυξάνεται κατά πολύ και νιώθω τα νύχια της να τρυπούν την πλάτη μου καθώς βογγάει. Σε λίγη ώρα τελειώνω μέσα στο προφυλακτικό το ίδιο κι αυτή.
Εξουθενωμένοι πέφτουμε πάνω στο μικρό τραπέζι μέχρι να σταθεροποιήσουμε τις ανάσες μας. Αφού ηρεμήσω, την σηκώνω από πάνω μου και ανεβάζω το παντελόνι μαζί με το εσώρουχο μου. Την κοιτάω που λαχανιάζει ακόμη. Χαμογελάω με το κατόρθωμα μου και μετα φεύγω μέσα από την μικρή αποθήκη κατευθυνόμενος προς το μπαρ που γίνεται και το αποψινό γκαλά της εταιρίας μου. Πολλοί άνθρωποι χορεύουν πάνω στην πίστα και ανάμεσα τους διακρίνω πρόσωπα που γνωρίζω.
Πάω κάθομαι σε ένα ψηλό σκαμπό της μπάρας και παραγγέλνω ένα ουίσκι σκέτο στην κοκκινομάλλα bar woman που μου κλίνει το μάτι πονηρά. Πουτάνες! Μόνο αυτό είναι σήμερα οι γυναίκες. Μόνο για πήδημα χρησιμεύουν πλέον. Μου το αφήνει και μετά σκύβει προκλητικά μπροστά μου ώστε να φαίνεται το πλούσιο στήθος της. Περνάω την γλώσσα μου πάνω από τα χείλη μου σε αυτό το θέαμα. Πόσες φορές θα περάσω καλά άραγε σήμερα;
" Αυτό, είναι το νούμερό μου κούκλε.. " Λέει, αφήνοντας ένα άσπρο χαρτάκι μπροστά μου και φεύγει κλείνοντας μου πονηρά το μάτι. Να 'σαι σίγουρη!
Η ώρα περνάει με εμένα να κοιτώ τα γυναικεία κορμιά διαφόρων, νεαρών celebrities να λικνίζονται στην πίστα. Μπορώ να πω ότι άνετα μία από αυτές θα την έβαζα κάτω και θα της τα άλλαζα όλα! Το βλέμμα μου πέφτει στην είσοδο του bar όπου ο διευθυντής της εταιρείας μου μπαίνει μέσα με την κόρη του να τον κρατάει από το χέρι. Αυτό το κορίτσι είναι.. Να το πιεις στο ποτήρι! Φοράει ένα τιραντέ μπλε φόρεμα με ένα διακριτικό χαμόγελο στο στήθος και μαύρες μπαλαρίνες. Ενώ τα κάστανα μαλλιά της τα έχει αφήσει ελεύθερα στους ώμους της. Το φόρεμα δεν είναι πολύ κοντό. Μία παλάμη πάνω από το γόνατο και αν.. Αφήνοντας ακάλυπτα τα λευκά πόδια της. Χείλη ζουμερά και κατακόκκινα, και πρασινογάλανα μάτια που σε ταξιδεύουν.. Αυτό το κορίτσια αναμφισβήτητα είναι πειρασμός! Και ειδικά.. Ο δικός μου πειρασμός! Είναι μόλις 15 και έχει ένα κορμί.. Θεέ μου, την έχω βάλει στο μάτι εδώ και καιρό. Θέλω να την πιάσω, να την βάλω κάτω και να την ακούω να αναστενάζει το όνομά μου καθώς εγώ θα είμαι από πάνω της και θα την περιποιούμαι κατάλληλα. Ή να δαγκώνω τα ροζ χειλάκια της καθώς θα κινούμαι μέσα της σε ρυθμό dt.
YOU ARE READING
Mine. (VK)
Fanfiction" Το γεγονός ότι με αποκαλείς "Δική σου" δεν σημαίνει ότι σου ανήκω κιόλας! " " Ω, μωρό μου. Είσαι δική μου. Απλά δεν το έχεις συνηδειτοποιήσει ακόμη. " " Και πότε σκοπεύεις να με κάνεις να το αντιληφθώ κι εγώ αυτό; " Γέλασε σαρκαστικά και πέταξε τ...